پرطرفدارترین طعم شربت سن ایچ در بازار + قیمت

تور لحظه آخری-کاماپرس

با گرم شدن هوا به مرور نوشیدنی‌های سرد جای نوشیدنی‌های گرم را در مصرف روزمره و پذیرایی می‌گیرند. در میان محصولات گوناگونی که هرروز بر تنوع آن‌ها افزوده می‌شود، بعضی از طعم‌ها و برندها محبوبیت بیشتری دارند.

کاماپرس با بررسی سایت دیجی‌کالا به معرفی محبوب ترین طعم شربت سن ایچ می‌پردازد.

1- شربت آلبالوی سن ایچ

شربت آلبالوی سن ایچ درمیان طعم‌های مختلف شربت‌های این برند محبوب‌ترین است. قیمت این محصول در بسته‌بندی 2 کیلوگرمی آن، در زمان نوشتن این گزارش حدودا 211 هزار تومان است. 88% از خریداران این شربت در سایت دیجی کالا از آن اعلام رضایت کرده‌اند. این محصول در سایت دیجی کالا  4/3 امتیاز از 5 امتیاز کاربران را دریافت کرده‌ است.

2- شربت پرتقال سن ایچ

قیمت شربت پرتقال سن ایچ در بسته‌بندی 2 کیلوگرمی آن، در زمان نوشتن این گزارش حدودا 181 هزار تومان است. 88% از خریدارای که این محصول را از سایت دیجی کالا خریده‌اند از آن رضایت داشته‌اند. امتیاز این محصول در سایت دیجی کالا 4/3 است.

راز آسمان پایتخت

3- شربت آناناس سن ایچ

این محصول در بسته‌بندی 2 کیلوگرمی آن حدودا 200 هزار تومان است. شربت آناناس سن ایچ نظر 93% از خریداران را در سایت دیجی کالا جلب کرده‌ و امتیاز 4/2 را از کاربران این سایت اخذ نموده‌است.

4- شربت موهیتوی سن ایچ

قیمت این محصول در بسته‌بندی 2 کیلوگرمی آن، در زمان نوشتن این گزارش حدودا 215 هزار تومان است. 83% از خریداران این شربت در سایت دیجی کالا از آن اعلام رضایت کرده‌اند. کاربران دیجی کالا به این محصول 4/2 امتیاز داده‌اند.

5- شربت لیموی سن ایچ

قیمت این شربت در بسته‌بندی 2 کیلوگرمی، حدودا 134 هزار تومان است. 89% از خریداران این شربت از سایت دیجی کالا از آن راضی بوده‌اند. این محصول در سایت دیجی کالا 4/2 امتیاز از خریداران دریافت کرده‌است.

6- شربت انبه سن ایچ

قیمت این محصول در بسته‌بندی 2 کیلوگرمی آن، در زمان نوشتن این گزارش حدودا 184 هزار تومان است. کاربران دیجی کالا به این محصول 5 امتیاز داده‌اند.

7- شربت پشن فروت سن ایچ

قیمت این محصول 780 گرمی، حدودا 100 هزار تومان است. 87% از خریداران این شربت در سایت دیجی کالا از آن اعلام رضایت کرده‌اند. کاربران دیجی کالا به این محصول 4/4 امتیاز داده‌اند.

8- شربت سکنجبین سن ایچ

قیمت این محصول در بسته‌بندی 840 میلی‌لیتری آن، حدودا 125 هزار تومان است. 95% از خریداران این شربت در سایت دیجی کالا از آن اعلام رضایت کرده‌اند. کاربران دیجی کالا به این محصول 4/4 امتیاز داده‌اند.

انتهای پیام

مرتبط با : دیجی کالا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز