۱۴:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۷

اخبار اقتصادی

وام فوری/شرایط وام فوری چگونه است؟/وام بدون ضامن و فوری با وامینو

وام فوری وامی است که بانک‌ها در شرایط خاص و در زمان کوتاهی (۲ تا ۳ روز کاری) به متقاضیان پرداخت می‌کنند که از مهم‌ترین آنها وام فوری بانک ملت و وام فوری بانک ملی است. فهرست ما ولی کامل‌تر از این چند نمونه است

مدیرکل دفتر مسکن و تسهیلات رفاهی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: در قانون بودجه سال ۱۴۰۲ متاسفانه تسهیلات مسکن پیش‌بینی نشده بود اما با پیگیری‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران و مساعدت و همراهی دولت در سال گذشته، عملیاتی و اجرایی شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،وام فوری وامی است که بانک‌ها در شرایط خاص و در زمان کوتاهی (۲ تا ۳ روز کاری) به متقاضیان پرداخت می‌کنند که از مهم‌ترین آنها وام فوری بانک ملت و وام فوری بانک ملی است. فهرست ما ولی کامل‌تر از این چند نمونه است در ادامه با اندیشه معاصر همراه باشید.

شرایط دریافت وام فوری سال ۱۴۰۳

۲ راه برای دریافت فوری وام وجود دارد: وام فوری آنی بانک‌ها و وام خریدن یا همان وام فروشی. شرایط دریافت وام فوری داشتن ضامن معتبر یا سند یا سپرده است. متقاضی وام فوری می‌تواند سپرده‌گذاری کند و پول بیشتری به‌عنوان وام فوری دریافت کند. وام فوری می‌تواند وام خرید کالا، وام ازدواج، وام مسکن، وام قرض‌الحسنه و… باشد با این تفاوت که بانک آن را سریع‌تر به متقاضی تحویل می‌دهد و غالباً دوره بازپرداخت کوتاه‌تری دارند.

وام فوری

وام فوری

راه دیگر دریافت فوری وام، خرید وام است که در باور عامه به این روش نیز وام فوری گفته می‌شود. افرادی وجود دارند که باوجود سپرده‌گذاری در بانک و داشتن معدل مناسب حساب قصد دریافت وام ندارند و برای استفاده از امتیاز وام خود و کسب سود، وام خود را به فروش می‌گذارند. این روش چون به نوعی دور زدن قانون محسوب می‌شود، خطرهایی دارد و درخواست‌کننده باید حسابی احتیاط کند تا در دام کلاهبرداران نیافتد.

توصیه اینکه؛ اگر می‌خواهید با استفاده از تبلیغات وام فوری با سفته یا وام بدون ضامن یا وام فوری فرهنگیان وام بگیرید، حتماً با فروشنده وام قرارداد محضری تنظیم کنید که فروشنده پس از دریافت وام و برداشتن مبلغ مورد توافق، بقیه مبلغ وام را به شما تحویل دهد. گرفتن چک یا سفته از فروشنده به‌عنوان ضمانت در زمان عقد قرارداد نیز ضروری و اطمینان‌بخش است.

توضیحاتی در خصوص وام فوری بانک‌ها و شرایط آن

همان‌طور که گفته شد وام فوری وامی است که بانک‌ها در شرایط خاص و در کوتاه‌ترین زمان به مشتریان خود پرداخت می‌کنند. این وام تا سقف یک میلیارد تومان در برخی از بانک‌ها پرداخت می‌شود. اغلب بانک‌ها سود ۲۳ درصد برای وام‌های فوری تعیین کرده‌اند اما نرخ سود در بانک‌ها باهم متفاوت است.

تقریباً برای همه ما زمان‌هایی پیش آمده که برای مدتی کوتاه نیاز به پول پیدا کرده باشیم، اما علاقه نداریم از کسی پول قرض بگیریم یا از پس اندازهایمان استفاده کنیم. مثلاً ممکن است به هر دلیلی حقوق یا درآمد شما با تاخیر به دستتان برسد و یا رخداد پیش‌بینی نشده‌ای، شما یا خانواده‌تان را درگیر کند. در چنین شرایطی، دسترسی به یک منبع پول قابل اعتماد و سریع مانند یک وام بدون ضامن و فوری بسیار راهگشا خواهد بود. ما در بانکینو این قابلیت را در قالب یک وام فوری با نام «وامینو» برای شما فراهم کرده‌ایم.
با استفاده از سرویس وامینو شما قادر خواهید بود هر زمان که احتیاج به پول داشتید، در کوتاه‌ترین زمان ممکن و بدون هر گونه پیچیدگی به آن دسترسی پیدا کنید. برخی مزایای وامینو عبارتند از:

تا سقف ۱۰ میلیون تومان وام فوری، با توجه به امتیاز اعتباری شما در بانکینو
بدون نیاز به ضامن، چک یا سفته
تنها ۲% سود سالیانه
قابلیت دریافت در کمتر از چند دقیقه و در هر ساعت از شبانه روز
قابلیت استفاده مکرر در صورت تسویه به موقع

وام بدون ضامن

چگونه وامینو به شما تعلق می‌گیرد؟
شما در بانکینو یک «امتیاز اعتباری» دارید که در بخش بالا سمت چپ اپلیکیشن می‌توانید آن را مشاهده کنید. این امتیاز بر اساس میانگین موجودی حساب شما در ماه‌های گذشته محاسبه شده و به شما تعلق می‌گیرد. شما به ازای هر ۱ میلیون تومان متوسط موجودی در هر ماه، ۱ امتیاز اعتباری دریافت خواهید کرد و این امتیازات تا ۶ ماه با هم جمع خواهند شد. بعنوان مثال اگر به طور متوسط ۲ میلیون تومان در حساب بانکینو خود داشته باشید، در ماه اول امتیاز شما ۲، ماه دوم امتیاز شما ۴ و به همین ترتیب در ماه ششم امتیاز شما ۱۲ خواهد شد. پس از ماه ششم، موجودی ۶ ماه آخر شما مبنای محاسبه امتیاز خواهد بود (به‌عنوان مثال در ماه هفتم، دیگر امتیاز ماه اول شما در محاسبات لحاظ نخواهد شد).

نکته ۱: امتیاز شما بر اساس میانگین موجودی محاسبه خواهد شد و نه حداقل موجودی. بنابراین لازم نیست به اصطلاح پول خود را در حساب بانکینو بخوابانید و به آن دست نزنید. شما می توانید با حساب بانکینو خود کار کنید، خرید انجام دهید، هزینه کنید و همچنان امتیاز دریافت کنید!
نکته ۲: محاسبه امتیاز به صورت روزشمار است، اما در پایان هر ماه محاسبه می‌شود. اگر شما در میانه ماه موجودی خود را افزایش داده باشید ممکن است بیش از ۱ ماه طول بکشد تا تأثیر آن را در امتیاز خود مشاهده نمایید.
نکته ۳: اگر میانگین موجودی شما در یک ماه کمتر از یک میلیون تومان باشد، امتیازی به شما تعلق نخواهد گرفت.

با افتتاح حساب آنلاین در بانکینو و کسب امتیاز و افزایش آن، سطوح مختلف اعتباری برای شما فعال خواهد شد که به شما اجازه می دهد وام بدون ضامن با مبالغ بالاتر دریافت کنید. جدول زیر نشان می‌دهد به ازای چه امتیازی، چه سطح اعتباری برای شما فعال خواهد شد:

 

پایان/*

اندیشه معاصر را در ایتا، روبیکا، پیام رسان بله و تلگرام دنبال کنید.

 

مطالب مرتبط