گوشی اوپو A60 با تراشه اسنپدراگون ۶۸۰ معرفی شد - تکفارس 
گوشی اوپو A60 با تراشه اسنپدراگون ۶۸۰ معرفی شد - تکفارس 
گوشی اوپو A60 با تراشه اسنپدراگون ۶۸۰ معرفی شد - تکفارس 

گوشی اوپو A60 با تراشه اسنپدراگون ۶۸۰ معرفی شد

افشین نوری
۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - 14:59
گوشی اوپو A60 با تراشه اسنپدراگون ۶۸۰ معرفی شد - تکفارس 

اوپو A60 به عنوان جدیدترین گوشی شرکت اوپو با تراشه اسنپدراگون ۶۸۰ و نمایشگر ۹۰ هرتزی معرفی شده است.

اوپو A60 دارای صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی IPS LCD با رزولوشن ۱۶۰۴ در ۷۲۰ پیکسل، رفرش ریت ۹۰ هرتز و حداکثر روشنایی ۹۵۰ نیت است و یک حسگر اثر انگشت کناری برای امنیت دارد.

در داخل این گوشی از پردازنده ۶ نانومتری اسنپدراگون ۶۸۰ ۴G استفاده شده است و کاربران به ۸ گیگابایت رم LPDDR4x و ۱۲۸/۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا تا ۱ ترابایت از طریق اسلات کارت microSD دسترسی دارند.

منبع تغذیه این گوشی دارای یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع ۴۵ واتی SuperVOOC است. اوپو A60 در پنل پشتی خود یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و یک دوربین ثانویه ۲ مگاپیکسلی دارد و از یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی بهره می‌برد.

اوپو A60 دارای ضخامت ۷.۶۸ میلی‌متر و وزن ۱۸۶ گرم است. این گوشی از استاندارد IP54 برای مقاومت در برابر گردوغبار و آب پشتیبانی می‌کند و دارای اسپکرهای استریو و جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری است. در بخش نرم‌افزار شاهد اجرای رابط کاربری ColorOS 14 برپایه اندروید ۱۴ هستیم.

اوپو A60 در دو نسخه ۸ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و ۸ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی به ترتیب با قیمت ۲۱۶ دلار و ۲۵۶ دلار عرضه می‌شود.

اوپو اخیرا گوشی میان‌رده A3 Pro را معرفی کرده بود. این گوشی مجهز به تراشه دایمنستی ۷۰۵۰ مدیاتک است.

اوپو A3 Pro از یک نمایشگر ۶.۷ اینچی خمیده AMOLED با وضوح FHD+ و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز بهره می‌برد و حداکثر روشنایی آن به ۹۵۰ نیت می‌رسد. این گوشی دارای پوشش ضدخش و مقاوم در برابر سقوط و همچنین استاندارد مقاومت در برابر آب است.

این گوشی سیستم عامل اندروید ۱۴ را با رابط کاربری ColorOS اجرا می‌کند و دارای ۸ یا ۱۲ گیگابایت رم LPDDR4X و ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی UFS 3.1 است.

در پنل پشتی آن یک دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی و یک دوربین فوق عریض و یک حسگر عمق‌سنج ۲ مگاپیکسلی وجود دارد و دوربین سلفی آن  ۸ مگاپیکسلی است.

اوپو A3 Pro دارای قیمت ۲۷۵ دلار برای نسخه ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی است و نسخه ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی آن ۳۴۵ دلار قیمت دارد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید