ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

آنر پد ۹ پرو
تبلت

تبلت آنر پد ۹ پرو با باتری قدرتمند و تراشه دایمنستی از راه رسید

آنر پد ۹ پرو نسخه بهبود یافته تبلت محبوب هواوی محسوب می‌شود که فعلاً تنها در بازار چین قابل خرید خواهد بود.

امیر امام جمعه
نوشته شده توسط امیر امام جمعه | ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۶:۰۰

هواوی به‌تازگی در کنفرانس موبایل بارسلونای ۲۰۲۴ از چندین محصول جدید رونمایی کرده است که یکی از آنها، تبلت تازه‌وارد از برند آنر است. این محصول که تحت عنوان آنر پد ۹ پرو وارد بازار خواهد شد، از طراحی به‌روز و سخت‌افزار جدید نسبت به نسخه معمولی برخوردار است و باتری قدرتمند آن، می‌تواند خیال کاربران را بابت شارژدهی طولانی، راحت کند.

مشخصات و ویژگی‌های آنر پد ۹ پرو

نسخه معمولی آنر پد ۹ از ماژول دوربین در قسمت مرکزی بدنه بهره می‌برد؛ امری که از نظر برخی کاربران چندان پسندیده به‌نظر نمی‌رسید و ظاهر پشتی دستگاه را کمی غیر جذاب کرده بود. اکنون هواوی تصمیم گرفته است تا در کنار کاهش اندازه ماژول دوربین، آن را به جایگاه رایج خود در گوشه پشتی بدنه منتقل کند تا ظاهر کلی محصول، مینیمال‌تر باشد. ضخامت دستگاه تنها ۶.۶۴ میلی‌متر است و وزن آن نیز به ۵۸۹ گرم می‌رسد. متأسفانه تنها دو رنگ خاکستری و آبی آسمانی در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد داشت.

صفحه‌نمایش آنر پد ۹ پرو از پنل ۱۲.۱ اینچی از نوع TFT LCD است و رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسل را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. نرخ نوسازی تصویر در آن هم ۱۴۴ هرتز اعلام شده‌است. هواوی ادعا دارد که این نمایشگر از قدرت پوشش ۱۰۰ درصدی گاموت رنگی DCI-P3 برخوردار است. دوربین اصلی تبلت به حسگر ۱۳ مگاپیکسلی مجهز است و دوربین سلفی هم از حسگر ۵ مگاپیکسلی بهره می‌برد.

تبلت Honor Pad 9

در قلب دستگاه، تراشه دایمنستی ۸۱۰۰ وظیفه انجام امور پردازشی را برعهده گرفته است و حداکثر با ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی همراه خواهد بود. رابط کاربری MagicOS نسخه ۸.۰ بر پایه اندروید ۱۴ هم به‌عنوان سیستم‌عامل پیش‌فرض روی آنر پد ۹ پرو نصب خواهد بود.

باتری قدرتمند ۱۰۰۵۰ میلی‌آمپرساعت قرار گرفته درون آنر پد ۹ پرو از شارژ سریع ۳۵ وات پشتیبانی می‌کند و باتوجه به عدم استفاده از پنل IPS در صفحه‌نمایش، احتمالاً می‌تواند شارژدهی مناسبی را در مقایسه با سایر تبلت‌های میان‌رده از خود ارائه کند. ۴ بلندگو هم در حاشیه‌های بدنه قرار گرفته است تا کاربران تجربه خوبی در گوش دادن به موسیقی یا دیدن فیلم داشته‌باشند. وای‌فای نسخه ۶، بلوتوث نسخه ۵.۲، پشتیبانی از سیم‌کارت با اتصال 5G و استایلوس از دیگر امکانات قابل اشاره تبلت جدید هواوی به‌شمار می‌روند.

تبلت هواوی

تبلت آنر پد ۹ پرو فعلاً تنها برای بازار چین درنظر گرفته شده‌است و خبری از عرضه جهانی آن نخواهد بود. فروش این محصول هم از حدود ۲ ماه آینده آغاز می‌شود. قیمت نسخه پایه با ۸ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی، ۳۰۳ دلار اعلام شده‌است و این مقدار برای نسخه ۱۲ گیگابایتی به ۳۴۵ دلار می‌رسد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی