کد خبر: ۴۰۷۳۲
|
۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۷:۰۰

شبکه اجتماعی تردز مانند اینستاگرام به ابزار فیلتر کردن عبارت‌های توهین‌آمیز مجهز می‌شود

ویژگی Hidden Words به‌صورت خودکار کلمات، عبارات و ایموجی‌هایی را که ممکن است برای کاربران توهین‌آمیز باشد، فیلتر می‌کند.

به گزارش«نبض فناوری» «آدام موسری»، رئیس تردز و اینستاگرام اعلام کرد که در شبکه اجتماعی تردز، ویژگی جدیدی را راه‌اندازی می‌کند که به کاربران امکان می‌دهد کلمات و عبارات توهین‌آمیز را از فیدها و منشن‌های خود فیلتر کنند.

این ویژگی تحت عنوان «کلمات پنهان» (Hidden Words) به‌صورت خودکار کلمات، عبارات و ایموجی‌هایی را که ممکن است برای کاربران توهین‌آمیز باشد، فیلتر می‌کند. علاوه بر فیلترهای از پیش تعیین‌شده، کاربران می‌توانند کلمات و عبارت‌های مورد نظر خود را به تنظیمات این ابزار اضافه کنند. کاربران همچنین می‌توانند در صورت عدم تمایل به فیلترینگ آن کلمات، به‌سرعت این ویژگی را غیرفعال کنند.

فیلترعبارت‌های توهین‌آمیز به تردز می‌آید

شبکه اجتماعی متعلق به متا در حال حاضر به کاربران اجازه می‌دهد تا بتوانند کنترلی روی اینکه چه کسی می‌تواند به پست‌های آنها پاسخ دهد، داشته باشند. همچنین این پلتفرم دارای گزینه‌ای برای محدود کردن افرادی است که می‌توانند از کاربران در پست‌ها، پاسخ‌ها و بیوگرافی خود نام ببرند.

اکنون این شرکت در حال برنامه‌ریزی برای معرفی کنترل‌های مشابه برای پست‌ها و برخی قابلیت‌های دیگر است. متا در تلاش است تا در تردز کاربران بتوانند در محیط امن‌تری با دیگران در تعامل باشند و در صورت نیاز تعاملات ناخواسته را محدود کنند.

همچنین تردز روشی برای بی‌صدا کردن اعلان‌های مربوط به پست‌ها آزمایش می‌کند. در حالی که برخی از این ویژگی‌ها هنوز در دسترس نیستند، این شرکت همچنان با سرعت در حال توسعه ویژگی‌های جدید است.

حالا نیز این شبکه احتماعی می‌خواهد مانند اینستاگرام عبارت‌ها، ایموجی‌ها و کلمات توهین‌آمیز را فیلتر کند. در هفته‌ای که گذشت، مارک زاکربرگ اشاره کرد که تردز بیش از 150 میلیون کاربر ماهانه فعال دارد. بی‌شک این ابزارها می‌تواند به محبوبیت بیشتر این شبکه‌ اجتماعی کمک کند.

منبع: دیجیاتو

ارسال نظرات
در جلسه بررسی آخرین وضعیت فیبرنوری قم مطرح شد؛ پوشش کامل فیبرنوری استان قم ظرف یک هفته آینده انجام می شود
پژوهش جدید «دانشگاه ایالتی واشنگتن» نشان داد استفاده از ChatGPT برای ارزیابی مشکل قلبی عاقلانه نیست!
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 16 اردیبهشت 1403 زمان اوج بیت‌کوین مشخص شد
همزمان با نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی سکوی توسعه‌ نوآوری و فناوری صنعت پتروشیمی کشور رونمایی می‌شود
وبگردی