بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

رایان گیگز در ۵۰ سالگی برای سومین‌بار پدر می‌شود

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۸:۰۵

رایان گیگز، ستاره سابق ولز و منچستریونایتد، در سن ۵۰ سالگی و با شریک زندگی‌اش زارا چارلز، برای سومین بار پدر خواهد شد. گفته می‌شود او و معشوقه ۳۶ ساله‌اش، منتظر به دنیا آمدن فرزندشان در اواخر سال جاری هستند.

طرفداری | به گزارش ولز آنلاین، دوستان این زوج گفته‌اند که آن‌ها از این خبر بسیار هیجان‌زده هستند و مشتاقانه در انتظار تولد فرزندشان به سر می‌برند. هافبک سابق تیم ملی ولز، دو فرزند از همسر سابق خود، استیسی کوک، دارد: لیبی ۱۹ ساله و زک ۱۷ ساله که در حال حاضر در آکادمی باشگاه شفیلد یونایتد عضویت دارد.

زارا که یک مدل است، از سال ۲۰۲۱ با گیگز، در رابطه بوده است و در طول دادگاه او به اتهام تعرض به شریک سابقش، کیت گریویل، در کنار او حضور داشت. گیگز اتهامات مربوط به رفتار اجباری علیه معشوقه سابق خود را در طول یک دوره سه ساله رد نمود و همچنین هرگونه تعرض به خانم گریویل و خواهرش، اِما، در سال ۲۰۲۰ را تکذیب کرد.

پس از این‌که جلسه اولیه در سال ۲۰۲۲ با عدم توافق هیئت منصفه به پایان رسید، قرار بود گیگز در جولای ۲۰۲۳ برای بار دوم محاکمه شود. اما پس از این‌که مدعیان هیچ مدرکی ارائه نکردند و پرونده را پس گرفتند، او از این اتهامات تبرئه شد.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *