جالب ترین چراغ خواب های کودک و نوزاد در بازار + قیمت

تورهای مسافرتی لحظه آخر

معمولا وقتی کودکان و نوزادان به طور مستقل شرایط خوابیدن در تختخواب را پیدا می‌کنند، وجود نور کم تا حدی که بتوان اتاق کودک را از تاریکی مطلق خارج کرد، لازم است. این نور کم، آرامش کافی را برای خواب راحت کودک فراهم می‌نماید. از این رو انتخاب چراغ خواب مناسب و جالب اتاق کودک و نوزاد برای پدران و مادرانی که فرزندان کوچکی دارند، از اهمیت برخوردار است.

کاماپرس در این گزارش به معرفی جالب‌ترین چراغ خواب‌های کودک و نوزاد در بازار می‌پردازد:

چراغ خواب کودک مدل خرگوش مولانگ

این چراغ خواب به ابعاد 11.8.8 در دسته چراغ خواب‌های کوچک و کم جا قرار می‌گیرد که با سه عدد باتری گرد کار می‌کند. چراغ خواب کودک مدل خرگوش مولانگ از پی وی سی نشکن و فشرده ساخته شده و به راحتی نمی‌شکند. چراغ خواب کودک مدل خرگوش مولانگ به قیمت 127 هزار تومان در بازار موجود است.

چراغ خواب نئونی دیواری طرح پروانه

چراغ خواب‌های نئونی به دلیل اینکه حالت دکوری و تزئینی هم دارند، یکی از چراغ خواب‌های پرطرفدار و جذاب در بین خانواده‌ها و کودکان هستند. این چراغ خواب‌ها در انواع طرح‌ها و رنگ‌ها در بازار وجود دارند که طرح پروانه نیز یکی از طرح‌های محبوب این چراغ خواب‌هاست. چراغ خواب نئونی دیواری طرح پروانه را می‌توان به صورت ایستاده روی میز قرار دارد و یا از دیوار و حتی سقف آویزان کرد. این چراغ خواب به قیمت 295 هزار تومان در بازار عرضه شده است.

راز آسمان پایتخت

چراغ خواب اتاق کودک مدل STAR MASTER

این چراغ خواب یکی از جالب ترین چراغ خواب های کودک و نوزاد در بازار است چون آسمان پر ستاره را به اتاق کودک می‌آورد. چراغ خواب اتاق کودک مدل STAR MASTER با چرخش 360 درجه‌ای، نور خوبی با طرح‌هایی از ستاره و ماه روی سقف ایجاد می‌کند و کودک را برای خوابی شیرین آماده می‌نماید. این چراغ خواب را می‌توانید به قیمت 380 هزار تومان تهیه کنید.

چراغ خواب کودک مدل گلابی کد L40

چراغ خواب کودک مدل گلابی کد L40 از گروه چراغ خواب‌های سیلیکونی است که آسیب و خطری برای نوزاد و کودک ندارد. این چراغ خواب دارای دو حالت نوردهی است که می‌توانید نور اتاق را به دلخواه تنظیم کنید. همچنین رنگ آن نیز با ضربه زدن به بدنه چراغ خواب تغییر می‌کند که برای کودکان بسیار جذاب است. چراغ خواب کودک مدل گلابی کد L40 علاوه بر اینکه با باتری کار می‌کند امکان شارژ با برق را نیز دارد. قیمت این چراغ خواب در زمان تهیه این گزارش با سه درصد تخفیف در سایت دی جی کالا، 950 هزار تومان است.

چراغ خواب اتاق کودک توماما کیدز مدل موزیکال TM-168

این چراغ خواب از برند معروف توماما کیدز است که محصولات باکیفیتی برای نوزادان و کودکان تولید می‌کند. چراغ خواب اتاق کودک توماما کیدز مدل موزیکال TM-168 دارای امکاناتی مثل ایجاد نور تصویری بر روی دیوار یا سقف است که شدت نور قابل تنظیمی دارد. همچنین دارای آهنگ‌های ملایمی مثل صدای پیانو است که کودک و نوزاد را آماده خواب می‌کند. مهمترین ویژگی این چراغ خواب تنطیم زمان نوردهی و پخش موزیک آن است که پس از اتمام زمان مورد نظر خاموش می‌شود. چراغ خواب اتاق کودک توماما کیدز مدل موزیکال TM-168 با تخفیف 23 درصدی در سایت دی جی کالا به قیمت 2 میلیون و 250 هزار تومان به فروش می‌رسد.

انتهای پیام

مرتبط با : دیجی کالا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز