شرایط خرید اقساطی ماشین ظرفشویی جی پلاس

Un homme met la vaisselle au lave-vaisselle-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

برخلاف باور عموم، ماشین ظرفشویی مصرف آب کمتری نسبت به شستشوی ظروف به شیوه سنتی دارد. خرید اقساطی ماشین ظرفشویی شرایط مناسبی را برای کاربران فراهم کرده‌است؛ کاربران می‌توانند با دریافت وام از سامانه دیجی شهر، تا سقف 200 میلیون تومان، نسبت به تهیه لوازم خانگی اقدام کنند.

شرایط برخورداری از این تسهیلات بسیار آسان است و تنها با ارائه مدارک درخواستی در سامانه دیجی شهر، و در کنار آن، تحویل چک صیادی، می‌توان در سریع ترین زمان ممکن درخواست وام با سود سالانه 22 درصد داد. برای برخورداری از وام تا سقف 60 میلیون تومان، ارائه یک برگ چک صیادی کفایت می‌کند. پرداخت اقساط نیز بنا به تصمیم متقاضی وام، به صورت 12 ماهه یا 24 ماهه، خواهد بود.

کاماپرس در این گزارش با بررسی قیمت ماشین ظرفشویی جی پلاس، به معرفی شرایط خرید اقساطی این دستگاه در سامانه دیجی‌شهر می‌پردازد.

ماشین ظرفشویی جی پلاس مدل GDW-N4673W

این مدل ماشین ظرفشویی جی پلاس  15 نفره، با قیمت حدودی 32 میلیون و 300 هزارتومان عرضه می‌شود. با درخواست وامی به مبلغ 32 میلیون تومان، می‌توان این محصول را تهیه کرد. اقساط این وام نیز ماهانه 1 میلیون و 675 هزارتومان خواهد بود و در قالب 24 قسط پرداختی انجام می‌شود.

این ماشین ظرفشویی با برخورداری از تکنولوژی ضد لکه، گزینه مناسبی برای شستشوی ظروف بلوری است. همچنین این محصول قابلیت شستشوی نصف ظرفیت نیز دارد.

راز آسمان پایتخت

ماشین ظرفشویی جی پلاس مدل GDW-N4673W-کاماپرس

بیشتر بخوانید:

ماشین ظرفشویی جی پلاس مدل GDW-M1352W

این مدل ماشین ظرفشویی جی پلاس با قیمت حدودی 29 میلیون و 900 هزارتومان، یکی دیگر از ماشین ظرفشویی‌های محبوب جی پلاس است. بهترین گزینه برای خرید اقساطی این محصول درخواست وام 30 میلیون تومانی است. پس از تخصیص و دریافت وام، با پرداخت ماهانه 1 میلیون و 571 هزارتومان می‌توان در قالب 24 قسط، این وام را تسویه کرد.

این ماشین ظرفشویی 15 نفره گزینه مناسبی برای شستشوی ظروف بسیار کثیف با قدرت پاک‌کنندگی بالاست. همچنین امکان تنظیم زمان شستشو برای کاربر فراهم شده‌است.

ماشین ظرفشویی جی پلاس مدل GDW-M1352W-کاماپرس

ماشین ظرفشویی جی پلاس مدل GDW-N4663S

این مدل ماشین ظرفشویی جی پلاس با قیمت حدودی 26 میلیون و 359 هزارتومان در رنگ نقره‌ای موجود است. با درخواست وام 26 میلیون تومانی، شرایط برای خرید این محصول محیا می‌شود. کاربر نیز می‌تواند در قالب اقساط 24 ماهه، ماهانه با پرداخت 1 میلیون و 361 هزارتومان، این وام را به صورت کامل بازپرداخت کند.

این ماشین ظرفشویی 13 نفره، سه سبد جهت قراردادن ظروف دارد و با میزان صدای 49 دسی بل، دستگاه کم صدایی به شمار می‌آید.

ماشین ظرفشویی جی پلاس مدل GDW-N4663S-کاماپرس

ماشین ظرفشویی جی پلاس مدل GDW-M1352S

این مدل ماشین ظرفشویی جی پلاس با قیمت حدودی 25 میلیون و 850 هزارتومان در سایت‌های اینترنتی موجود است. برای تهیه این محصول نیز می‌توان درخواست وام 26 میلیون تومانی داشت. می‌توان اقساط این وام را نیز طی 12 ماه و ماهانه به مبلغ 2 میلیون و 445 هزار تومان تسویه کرد.

این دستگاه با داشتن سبد مجزا برای قاشق و چنگال، از دو سبد شستشو برخوردار است. این ماشین ظرفشویی برنامه‌ای نیز برای خیس خوردن ظروف دارد و برای از بین بردن لکه‌های چربی عمیق می‌توان آن را فعال کرد.

ماشین ظرفشویی جی پلاس مدل GDW-M1352W-کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : جی پلاسدیجی شهردیجی کالا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز