پرفروش‌ ترین گوشی پوکو در بازار + قیمت اردیبهشت 1403

تورهای مسافرتی لحظه آخر

ترکیب طراحی بدنه خوب، باتری قوی و پردازنده متوسط گوشی‌های شیائومی مدل پوکو، را به گزینه‌ای مقرون به صرفه برای خریداران تلفن همراه تبدیل می‌کند. مناسب بودن گوشی پوکو شیائومی برای استفاده روزمره در کنار قیمت مناسب، اقبال مردم را به آن تاحدی افزایش داده که طبق آمار 23 درصد از حجم واردات تلفن همراه و 34 درصد از حجم دلاری آن را به خود اختصاص داده‌ است.

کاماپرس در این گزارش با جستجو در سایت‌های اینترنتی پرفروش ترین گوشی پوکو را معرفی و بررسی می‌کند.

1- گوشی شیائومی پوکو سی 40

قیمت پایین گوشی در کنار ظرفیت بالای باتری، ویژگی عمومی گوشی‌های میان‌رده و اقتصادی است. این ویژگی مناسب بودن آن را برای استفاده روزمره و شرکت در کلاس آنلاین تضمین می‌کند. قیمت این گوشی هنگام تهیه این گزارش حدود 5 میلیون تومان است

2- گوشی Poco X5 Pro شیائومی، پردازنده بهتر، قیمت بالاتر

این گوشی درفهرست 5تایی پرفروش‌ترین گوشی‌ پوکو بالاترین قیمت را به خود اختصاص داده‌است که این اختلاف قیمت را می‌توان به عملکرد بهتر پردازنده آن نسبت داد. وجود این مزیت در کنار برخورداری از ویژگی عمومی گوشی‌های اقتصادی امکان اجرای بازی‌های نه چندان سنگین را برای خریداران این گوشی فراهم می‌کند. البته اگر مشکل داغ شدن گوشی را نادیده بگیریم. قیمت این گوشی در حدود 16 میلیون تومان است.

راز آسمان پایتخت

3- گوشی Poco X4 Pro 5G شیائومی، دوربین و صفحه نمایش خوب با قیمت مناسب

کیفیت خوب دوربین این گوشی در کنار نمایشگر خوب، تجربه حضور در اینستاگرام و یا تماشای فیلم را برای خریداران آن رضایت‌بخش می‌کند. هرچند کیفیت سخت‌افزار نیز در این گوشی قابل قبول به شمار می‌رود اما ویژگی برجسته آن کیفیت دوربین است. قیمت این گوشی حدودا 11 میلیون و 400 هزار تومان است.

 

4- گوشی Poco M5s شیائومی، نمونه‌ای معمولی از یک گوشی اقتصادی

همان‌طور که اشاره شد، گوشی‌های میان‌رده اقتصادی در پی ارائه حداقلی از یک تلفن همراه برای استفاده روزمره افرادی است که به دنبال عملکرد چندان ویژه‌ای از یک گوشی تلفن همراه نیستند. گوشی Poco M5s شیائومی نمونه بارزی از این نوع گوشی‌ها است. هرچند که افزایش نسبی قیمت نسبت به دیگر مدل‌ها نمایان‌گر بهبود نسبی در بخش‌های مختلف است. این موضوع حضور این گوشی را در فهرست پرفروش‌ترین گوشی‌ پوکو توجیه‌پذیر می‌کند. قیمت این گوشی حدودا 7میلیون و 2 00هزار تومان است.

 

5- گوشی Poco C65 شیائومی، نمایشگر بزرگ، دوربین قابل قبول

هرچند نمی‌توان از این گوشی توقع اجرای بازی‌های نیمه‌سنگین و یا عکس‌برداری قوی داشت، اما از نظر عمومی کیفیت قابل قبولی دارد. ویژگی عمومی گوشی‌های این مدل یعنی عملکرد خوب باتری و شارژ سریع در این گوشی نیز قابل دیدن است. ضمن اینکه نمایشگر بزرگ آن تجربه رضایت‌بخشی را از تماشای فیلم نوید می‌دهد. قیمت این گوشی هنگام نوشتن این گزارش 6 میلیون تومان است

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز