پرطرفدارترین خیارشور شیشه ای در بازار کدام است؟

خیارشور شیشه‌ای کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

با نگاه به بسته‌بندی‌های تقریبا مشابه از برندهای مختلف خیارشور شیشه‌ای به دشواری می‌توانیم متوجه تفاوت آن‌ها شویم. اما خیارشورها علاوه بر اختلاف طعم، کیفیت، اندازه و تردی متفاوتی دارند که برای پی بردن به آن باید از تجربه خریداران دیگر کمک گرفت.

کاماپرس در این گزارش با جست‌وجو در سایت دیجی کالا به معرفی پرطرفدارترین برندهای خیارشور شیشه‌ای در بازار می‌پردازد.

بیشتر بخوانید:

1- خیارشور شیشه ای پیک

قیمت این کنسرو در بسته‌بنددی 650 گرمی حدوداً 65 هزار تومان است. وجود فلفل سبز در این خیارشور به آن ته طعم تندی داده‌است. اندازه کوچک خیارشورها آن‌ها را برای تزیین غذا و سالاد مناسب می‌کند. امتیاز کاربران دیجی کالا به این محصول 4/2از 5 است.

خیارشور پیک کاماپرس

راز آسمان پایتخت

2- خیارشور شیشه ای بدر

قیمت این خیارشور 1450 گرمی حدوداً 115هزار تومان است. این محصول به خاطر وجود فلفل سبز قدری طعم تند دارد. اندازه بزرگ خیارشورها آن‌ها را برای تهیه غذاهایی مثل سالاد الویه و سالاد ماکارونی مناسب می‌کند. کاربران دیجی کالا به این محصول امتیاز 4/3 داده‌اند.

خیارشور بدر کاماپرس

3- خیارشور شیشه‌ای سحر

قیمت این محصول 1450 گرمی حدودا 119 هزار تومان است. طعم سرکه‌ای، ترد بودن، حجم بالا نسبت به قیمت و بسته‌بندی خوب ازجمله دلایل رضایت خریداران از این محصول است. کاربران دیجی‌کالا به این خیارشور نمره 4/3 داده‌اند.

 

 

خیارشور سحر کاماپرس

4- خیارشور شیشه‌ای ممتاز دلپذیر

قیمت این محصول 650 گرمی حدود 75هزار تومان است. این خیارشور محصول ممتاز این برند است و کیفیت بهتری را نسبت به نوع معمولی آن دارد. ته‌‌مزه تند و کوچکی و تردی خیارشورها از دلایل محبوبیت این برند است. کاربران دیجی کالا به این خیارشور امتیاز 4/1 داده‌اند.

خیارشور دلپذیر کاماپرس

5- خیارشور شیشه‌ای سوپر ویژه مکنزی

قیمت این محصول 660 گرمی حدود 109 هزار تومان است. در ترکیبات آن از علاوه بر سرکه و ترخون  فلفل سبز هم دیده می‌شود. مزه خوب و ترد بودن این محصول باعث محبوبیت آن در بین خریداران شده و 4/3 امتیاز را در سایت دیجی کالا نصیب این خیارشور کرده‌است.

خیارشور مکنزی کاماپرس

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز