بهترین مانیتور با اندازه صفحه نمایش بزرگ در بازار

تورهای مسافرتی لحظه آخر

بهترین مانیتور با اندازه صفحه نمایش بزرگ در بازار در اغلب موارد با سایز صفحه نمایش 49 اینچی دیده می‌شود و اکثرا کاربرد گیمینگ دارد. این محصولات که ممکن است صفحه نمایش خمیده یا تخت داشته باشند، رزولوشن و نرخ به روز رسانی تصویر مناسبی را عرضه کرده و در اکثر مدل‌ها امکان نمایش بیش از 1 میلیارد رنگ را دارند. همچنین این مانیتورها قابلیت تنظیم ارتفاع را در اختیار کاربران قرار می‌دهند. مسئله مهم دیگر در خرید مانیتورهای بزرگ توجه به وزن آن‌ها است که عموما وزن زیادی دارند.

کاماپرس در این گزارش بهترین مانیتورهای بازار با سایز صفحه نمایش بزرگ را با جست و جو در سایت‌های اینترنتی معرفی می‌کند.

مانیتور سامسونگ سری obyssey Neo G9 با مدل LS49AG950NMXUE

این مانیتور سامسونگ با سایز صفحه نمایش 49 اینچی طراحی شده و نوع صفحه نمایش آن Mini-LED خمیده است. این محصول با رزولوشن صفحه نمایش 5120 در 1440 پیکسلی طراحی شده و حداکثر نرخ به روز رسانی تصویر در آن 240 هرتز در نظر گرفته می‌شود. همچنین این مانیتور سامسونگ که کاربرد گیمینگ دارد، از نوع پنل VA استفاده کرده و امکان نمایش 1.07 میلیارد رنگ را فراهم می‌کند.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

 

مانیتور ایسوس ROG XG49WCR برای گیم

این مانیتور ایسوس با سایز صفحه نمایش 49 اینچی طراحی شده و دارای پنل VA است. این محصول با رزولوشن صفحه نمایش 5120 در 1440 پیکسلی ارائه شده و کاربرد گیمینگ دارد. همچنین این مانیتور امکان نمایش 1.07 میلیارد رنگ را داشته و حداکثر نرخ به روز رسانی تصویر در آن 165 هرتز عنوان می‌شود. این مانیتور ایسوس با شدت روشنایی 450 نیت و پوشش نمایشگر مات انتخابی محبوب برای گیمرها به حساب می‌آید.

مانیتور ال جی 49GR85DC

این مانیتور 49 اینچی دارای پنل VA بوده و حداکثر نرخ به روز رسانی تصویر 240 هرتزی را عرضه می‌کند. این محصول که رزولوشن صفحه نمایش آن 5120 در 1440 پیکسل عنوان می‌شود، برای کاربرد اداری و عمومی مناسب بوده و امکان نمایش 107 میلیون رنگ را دارد. همچنین این مانیتور بزرگ با زمان پاسخ گویی 1 میلی ثانیه عرضه شده و قابلیت تنظیم ارتفاع در آن فراهم شده است.

مانیتور ایسوس با مدل ROG Swift PG65UQ

این مانیتور ایسوس صفحه نمایش 65 اینچی و تخت دارد و از حداکثر نرخ نوسازی تصویر 144 هرتزی استفاده می‌کند. این محصول رزولوشن صفحه نمایش 3840 در 2160 پیکسلی داشته و نوع پنل آن VA است. همچنین این مانیتور که کاربرد عمومی و گیمینگ دارد، شدت روشنایی 750 نیت را در اختیار کاربران قرار داده و می‌تواند حداکثر 1.07 میلیارد رنگ را نمایش دهد.

مانیتور ام اس آی Optix MEG381CQR Plus

این مانیتور با سایز صفحه نمایش 37.5 اینچی طراحی شده و نوع صفحه نمایش آن خمیده است. این محصول برای گیمینگ مناسب بوده و از رزولوشن صفحه نمایش 3840 در 1600 پیکسلی استفاده می‌کند. همچنین تعداد رنگ قابل نمایش در این مانیتور 1.07 میلیارد بوده و حداکثر نرخ به روزرسانی تصویر در آن 170 هرتز عنوان می‌شود. همچنین این مانیتور ام اس آی قابلیت تنظیم ارتفاع را داشته و زمان پاسخ دهی آن 1 میلی ثانیه است.

انتهای پیام

مرتبط با : 19 کالاال جیام اس آیایسوسدیجی لندسامسونگکالاتیک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز