بذرپاش: توان خود را برای کاهش نقاط حادثه‌خیز به کار می‌گیریم

وزیر راه و شهرسازی از رفع مشکلات تکمیل آزادراه پیامبر اعظم(ص) خبر داد و گفت: شریک کار این آزادراه، یکی از بانک‌های کشور است که بنا به دلایلی، اهتمام به اجرای روکش و بهسازی آن را نداشته و ما نیز بر اساس قانون، اختیار ورود و رفع نواقص این مسیر را داریم.

 مهرداد بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی در اظهاراتی در جلسه راهبری کاهش تصادفات رانندگی آذربایجان شرقی ضمن تشریح بخشی از سیاست‌های وزارتخانه در این بخش برای استان، نظرات مسئولان استان را در خصوص پروژه های در حال انجام مورد بررسی دوباره قرار داد.

وی با بیان اینکه بمنظور رفع مشکلات آزادراه پیامبر اعظم (ص) دستور لازم داده شده است، گفت: شریک کار این آزادراه، یکی از بانک‌های کشور است که بنا به دلایلی، اهتمام به اجرای روکش و بهسازی آن را نداشته و ما نیز بر اساس قانون، اختیار ورود و رفع نواقص این مسیر را داریم.

بذرپاش در ادامه با اشاره به بازدید از محورهای مواصلاتی استان، گفت: باید هرچه سریعتر برای تکمیل این منابع عظیمی که در پروژه‌ها انبار شده و روز به روز قیمت تمام شده آن افزایش می‌یابد، اقدام کنیم.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه سال گذشته ترانزیت جاده‌ای کشور ۵۸ درصد رشد داشته است، ادامه داد: نزدیک ۱۵ میلیون تن بار در شبکه ترانزیتی طی این مدت جا به جا شده است. 

وی به پروژه‌های جاده‌ای ایران با کشورهای همسایه در قالب پروژه ایران راه اشاره کرد و گفت: باید تمام تلاش خود را برای کاهش نقاط حادثه خیز و سوانح رانندگی به‌کار گیریم.

بذرپاش حضور مدیران بر سر پروژه‌ها را الزامی دانست و گفت: حضور مدیران بر سر پروژه‌ها مهم است چراکه حضور آن‌ها بر سر پروژه‌ها، اجرای پروژه ها را تسریع می‌کند.

وزیر راه و شهرسازی در پایان قول مساعد داد تا زیرساخت‌های استان از لحاظ ریلی توسعه یابد.

نام :*
پست الکترونیک :
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود

لیست قیمت رمزارزها به زودی راه اندازی می شود