ویژگی شگفت‌آور گوشی پیکسل 8a لو رفت: ۷ سال آپدیت نرم‌افزاری!

جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
رابط کاربری گوگل پیکسل ۸
تبلیغات فاش‌شده‌ی پیکسل 8a نشان می‌دهند این گوشی میان‌رده پشتیبانی نرم‌افزاری هفت‌ساله خواهد داشت.
تبلیغات

براساس تبلیغات فاش‌شده در وب‌سایت Android Headlines، پیکسل 8a، گوشی میان‌رده‌ی مورد انتظار گوگل که قرار است در کنفرانس I/O از راه برسد، مانند مدل پیکسل ۸ و پیکسل ۸ پرو با پشتیبانی نرم‌افزاری شگفت‌انگیز هفت‌ساله همراه خواهد بود.

آپدیت نرم‌افزاری گوشی پیکسل 8a
Android Headlines

گوگل با انتشار آپدیت امنیتی هفت‌ساله می‌تواند قواعد بازی را در بازار گوشی‌های میان‌رده تغییر دهد، زیرا چنین خبری به این معنی است که یک گوشی میان‌رده می‌تواند طول عمری مانند گوشی‌های پرچمدار داشته باشد؛ درحالی‌که با قیمتی بسیار کمتر دراختیار کاربر قرار می‌گیرد و برای کسانی که مایل به خرید گوشی اقتصادی هستند و قصد تعویضش را ندارند، گزینه‌ای عالی به‌حساب می‌آید.

ویژگی‌های دیگر فاش‌شده از گوشی پیکسل 8a همان ویژگی‌های مبتنی‌بر نرم‌افزار هستند که سال گذشته در گوشی پیکسل 7a دیده‌ایم.

آپدیت نرم‌افزاری گوشی پیکسل 8a
آپدیت نرم‌افزاری گوشی پیکسل 8a

گوگل پیکسل 8a احتمالاً از ۱۶ می (۲۷ اردیبهشت) برای خرید دردسترس خواهد بود، یعنی دو روز پس از کنفرانس توسعه‌دهندگان گوگل که در تاریخ ۱۴ می (۲۵ اردیبهشت) برگزار می‌شود.

از ویژگی‌های میان‌رده‌ی جدید گوگل می‌توان به بهره‌مندی از پردازنده‌ی تنسور G3، قابلیت‌های دوربین Best Take و Night Sight و ویژگی هوش مصنوعی Circle to Search اشاره کرد. به‌لطف قابلیت‌های متنوع و هیجان‌انگیز، احتمالاً گوشی جدید گوگل در میان بهترین گوشی‌های میان رده بازار جای خواهد گرفت.

براساس گزارش‌ها، قابلیت جدید هوش مصنوعی جمنای که خلاصه‌نویسی ایمیل‌ها است، هم‌زمان با معرفی پیکسل 8a، رونمایی می‌شود. گوگل پیش‌تر از شارژ سریع‌تر پیکسل 8a نسبت‌‌به پیکسل 7a خبر داده بود.

اکثر ویژگی‌های یادشده هنوز توسط گوگل تأیید نشده‌اند، به‌همین‌دلیل شاید برخی از آن‌ها با تغییراتی همراه شوند. قیمت گوشی گوگل احتمالاً ۵۱۰ دلار خواهد بود که کمی بیشتر از نسل فعلی است.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات