ارزان‌ ترین خودروی سدان چینی در بازار + قیمت اردیبهشت 1403

تورهای مسافرتی لحظه آخر

نواسان قیمت خودرو در بازار، خرید خودروی خوب را برای بسیاری با مشکل مواجه کرده‌است. بعضی از افراد بودجه مشخصی برای خرید خودرو در نظر گرفته‌اند و از طرفی حساسیتی نسبت به نو یا دست دوم بودن آن ندارند. در این میان افراد زیادی نیز طرفدار خودروی سدان چینی هستند.

کاماپرس در این گزارش، ارزان‌ترین خودروی سدان چینی را با قیمت زیر 500 میلیون معرفی و بررسی می‌کند.

1-ام‌ وی‌ ام 550 دنده‌ای

این خودرو مدل 1394 است و 180هزار کیلومتر کارکردگی دارد. موتور آن سالم است و شاسی‌ها نیز پلمب هستند. البته باید بدانید که بدنه خودرو یک لکه رنگ دارد و از مهلت بیمه شخص ثالث آن 3 ماه باقی مانده‌است. این خودرو در سیاه به فروش می‌رسد.

این سدان چینی در سایت دیوار با قیمت 470 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

2-جیلی Emgrand 7 دنده‌ای

این خودرو مدل 2013 است و 240 هزار کیلومتر کارکردگی دارد. موتور آن سالم است و شاسی‌ها پلمب هستند. اما بدنه آن رنگ‌شدگی دارد. این خودرو به رنگ سفید است و با قیمت 500 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

3- ام‌وی‌ام 315 هاچبک ساده دنده‌ای

این خودرو مدل 1392 است و 136 هزار کیلومتر کارکردگی دارد. موتور آن سالم است و شاسی‌ها پلمب هستند. البته روی بدنه آن خط و خش جزیی دارد، گل‌گیر سمت راننده تعویض شده‌ و از مهلت بیمه شخص ثالث آن 2 ماه باقی مانده‌است.

این خودروی سدان چینی در رنگ قهوه‌ای و به قیمت 322 میلیون تومان در سایت دیوار به فروش می‌رسد.

4- ام‌وی‌ام 110 3 سیلندر دنده‌ای

این خودرو مدل 1389 است و 38 هزار کیلومتر کارکردگی دارد. موتور آن سالم است و شاسی‌ها پلمب هستند اما بدنه خط و خش جزیی دارد. این خودرو به رنگ سفید است و در سایت دیوار با قیمت 135 میلیون و 500 هزار تومان به فروش می‌رسد.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز