جدیدترین قیمت آپارتمان 80 تا 90 متری در فشم / اردیبهشت 1403

جدیدترین قیمت آپارتمان 80 تا 90 متری در فشم / اردیبهشت 1403-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

فشم از شهرهای ییلاقی استان تهران به شمار می‌رود که عمده زیباییش را مدیون کوه‌های البرز است. فشم به دلیل نزدیکی به تهران و برخورداری از مکان‌های گردشگری، گسترش یافته و به یکی از شهرهای توریستی و مشهور ایران تبدیل شده است. افراد برای سرمایه‌گذاری، گذران تعطیلات و همچنین زندگی در محیطی آرام و خوش آب و هوا اقدام به خرید آپارتمان در این شهر می‌کنند.

کاماپرس در این گزارش 5 آپارتمان 80 تا 90 متری در فشم را معرفی می‌کند.

قیمت آپارتمان 80 متری دو خواب در فشم

یک آپارتمان 80 متری دو خواب در فشم با قیمت 6 میلیارد تومان فروخته می‌شود. این واحد که در سال 1402 ساخته شده در طبقه اول یک ساختمان چهار طبقه قرار دارد. از امکانات این آپارتمان می‌توان به انباری و پارگینگ اشاره کرد.

آپارتمان یک خواب در فشم

یک آپارتمان 86 متری فول امکانات در فشم با قیمت 9 میلیارد تومان به فروش می‌رسد. این آپارتمان دارای یک اتاق خواب مستر، ویو ادبی، موقعیت مکانی خوب و امکاناتی چون آسانسور، پارکینگ و انباری است. واحد مد نظر در طبقه سوم ساختمان واقع شده و ساخت 1396 است.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

قیمت آپارتمان فول امکانات در فشم

یک واحد 87 متری یک خواب در فشم 7 میلیارد و 700 میلون تومان قیمت گذاری شده است. این آپارتمان که در طبقه دوم ساختمان قرار گرفته ساخت 1395 بوده و از امکاناتی چون استخر، جکوزی، سونا و تراس قابل چیدمان، آسانسور، پارکینگ و انباری بهره می‌برد.

آپارتمان ساخت 1403 در فشم

قیمت یک آپارتمان 88 متری یک خواب در فشم در حالی که در سال 1403 به بهره برداری رسیده، 8 میلیارد و 800 میلیون تومان است. این واحد در طبقه اول ساختمان قرار گرفته و دارای آسانسور، پارکینگ و تراس است. این آپارتمان در موقعیت مکانی خوبی واقع شده و به تهران دسترسی خوبی دارد.

قیمت آپارتمان 90 متری دو خواب در فشم

یک واحد 90 متری خوش نقشه در فشم 6 میلیارد و 800 میلیون تومان قیمت دارد. این آپارتمان در سال 1395 ساخته شده و در طبقه چهارم ساختمان قرار دارد. این واحد از دو اتاق خواب، ویو ابدی، محله دنج و آرام، آسانسور، پارکینگ و انباری برخوردار است.

انتهای پیام

مرتبط با : دیوار
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز