کیش در فکر بازارهای جهانی/ گشایش ششمین نمایشگاه بین المللی توانمندی‌های صادراتی ایران

نمایشگاه ایران اکسپو بزرگترین و مهم‌ترین رویداد تجاری در ارتباط با بازارهای بین المللی با حضور گسترده مناطق آزاد کشورمان از جمله سازمان منطقه آزاد کیش در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران افتتاح شد.
تصویر کیش در فکر بازارهای جهانی/ گشایش ششمین نمایشگاه بین المللی توانمندی‌های صادراتی ایران

به گزارش سایت خبری پرسون، این نمایشگاه قرار است در حوزه توسعه صادرات غیرنفتی و رونق تجارت خارجی و استفاده از توانمندی و ظرفیت بالای نمایشگاهی کشورمان، تحت عنوان IRANEXPO ۲۰۲۴ از امروز تا چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شود.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش؛ تاکنون حضور ۱۷۳ شرکت داخلی در این نمایشگاه قطعی شده است و محصولاتی در حوزه پتروشیمی، صنعت، صنایع غذایی، دارو و تجهیزات پزشکی، صنایع دستی و گردشگری را در معرض نمایش قرار می‌دهند.

ششمین نمایشگاه بین المللی توانمندی های صادراتی ایران با تاکید بر رویکرد شبکه‌سازی و تسهیل در تعاملات تجاری با کشورهای خارجی بر پا شده است.

بر اساس این گزارش، در این نمایشگاه با پذیرش گسترده شرکت‌ها و بازرگانان از کشورهای مختلف دنیا امکان آشنایی، مذاکره و برقراری تعاملات تجاری آن‌ها با بزرگترین برندهای صنعتی ایران در حوزه‌های صنعتی مختلف فراهم شده است به طوری که بازرگانان، سرمایه‌گذاران و تاجران خارجی از کشورهای مختلف در این رویداد حضور دارند.

منبع: صفحه اقتصاد

637086