نگاه نزدیک زومیت به X55 پرو ۲۰۲۴؛ شاسی‌بلند جدید چری با الهام از خودروهای گران‌قیمت‌تر

شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۱
مطالعه 4 دقیقه
نمای جلو خودرو چری تیگو ۴ از نزدیک
مدل فیس‌لیفت X55 پرو با طراحی جذاب‌تر و برگرفته از مدل‌های گرا‌ن‌قیمت‌تر، در نمایشگاه خودرو پکن رونمایی شد.
تبلیغات

چری در جریان برگزاری نمایشگاه خودرو پکن، مدل فیس‌لیفت تیگو ۴ را معرفی کرد. این خودرو روی همان پلتفرم مدل کنونی ساخته شده و چری تنها به تغییرات ظاهری و اضافه کردن آپشن‌های بیشتر بسنده کرده است.

چری تیگو ۴ جدید که احتمالا با نام X55 پرو فیس‌لیفت در ایران عرضه می‌شود، در نمای جلو طراحی کاملا متفاوتی با مدل قبلی دارد و از چراغ‌ها و جلوپنجره‌ی جدیدی بهره می‌برد که آن را به خودروهای گران‌تری مثل تیگو ۷ پرو نزدیک کرده است.

نمای عقب خودرو چری تیگو ۴
عکاس: کیوان هندی / زومیت

در نمای عقب شاهد چراغ‌های به‌هم‌پیوسته هستیم که ظاهر مدرن‌تری به کراس‌اوور جمع‌وجور چری بخشیده‌اند. نمای جانبی تغییرات قابل توجهی نسبت‌به مدل کنونی ندارد.

نمای جانبی خودرو چری تیگو ۴
رینگ جلو خودرو چری تیگو ۴
جلوپنجره خودرو چری تیگو ۴
نمای جلو خودرو چری تیگو ۴

طراحی داخلی خودرو دست‌خوش تغییرات مهمی شده و شباهت بیشتری به مدل‌های گران‌تر چری پیدا کرده است. نمایشگر مخصوص راننده و نمایشگر مرکزی به‌صورت یکپارچه طراحی شده‌اند و کیفیت متریال داخلی بالاتر رفته است.

نمای داخلی خودرو چری تیگو ۴
فرمان و در سمت راننده خودرو چری تیگو ۴
کنسول مرکزی خودرو چری تیگو ۴
فرمان و نمایشگر داخلی خودرو چری تیگو ۴

چری برای X55 پرو فیس‌لیفت آپشن‌های متنوعی در نظر گرفته است و آن را با تیپ‌های مختلفی عرضه خواهد کرد. X55 پرو فیس‌لیفت از همان پیشرانه‌ی ۱٫۵ لیتری توربوشارژ مدل فعلی با ۱۵۶ اسب بخار و ۲۳۰ نیوتن‌متر گشتاور بهره می‌برد؛ این نیرو از از طریق گیربکس ۶ سرعته‌ی دوکلاچه‌ی جدید به چرخ‌ها منتقل می‌شود.

مدل فعلی تیگو ۴ از گیربکس ۹ سرعته‌ی CVT استفاده می‌کند و به آپشن‌هایی از جمله کروز کنترل، سیستم تهویه‌ی دیجیتال و دوربین ۳۶۰ درجه مجهز است. خودرو جدید چری فعلا تاریخ عرضه‌ی مشخصی ندارد.

نمایندگان زومیت همچنان در نمایشگاه خودرو پکن حضور دارند. در ساعات و روزهای آینده منتظر گزارش‌های اختصاصی بیشتر باشید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات