گوشی پیکسل ۸a گوگل با ۷ سال به‌روزرسانی از راه می‌رسد - تکفارس 
گوشی پیکسل ۸a گوگل با ۷ سال به‌روزرسانی از راه می‌رسد - تکفارس 
گوشی پیکسل ۸a گوگل با ۷ سال به‌روزرسانی از راه می‌رسد - تکفارس 

گوشی پیکسل ۸a گوگل با ۷ سال به‌روزرسانی از راه می‌رسد

فرشاد مکوندی
۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - 20:07
پیکسل 8a

در حالی که به نظر می‌رسد هر روز شاهد لو رفتن اطلاعاتی جدید از گوشی پیکسل ۸a هستیم، امروز تصاویر تبلیغاتی جدیدی از این گوشی میان‌رده منتشر شده است.

در یک افشاگری جدید، برخی از تصاویر تبلیغاتی گوشی گوگل پیکسل ۸a منتشر شده است و به ما ایده بهتری از قابلیت‌ها و ویژگی‌های جدید گوشی میانرده شرکت گوگل می‌دهد. بر اساس این تصاویر، گوشی پیکسل ۸a از پردازنده Tensor G3 ساخت شرکت گوگل استفاده خواهد کرد؛ این پردازنده در گوشی‌های پیکسل ۸ و پیکسل ۸ پرو نیز استفاده شده است، با این تفاوت که پردازنده گوشی پیکسل ۸a از قدرت کمتری برخوردار خواهد بود.

دوربین گوشی پیکسل ۸a با استفاده از هوش مصنوعی می‌تواند چند تصویر را با همدیگر ترکیب کند و تصویر جدیدی بسازد که همه اشخاص در آن بهترین حالت خود را دارند؛ همچنین این گوشی می‌تواند با استفاده از هوش مصنوعی صداهای اضافی مانند صدای ماشین یا باد را در فیلم‌های گرفته شده توسط کاربر حذف کند. از دیگر قابلیت‌های این گوشی می‌توان به حذف صداهای اضافی در تماس‌های تلفنی، گواهی IP67 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب، و دریافت هفت سال به‌روزرسانی امنیتی مانند گوشی‌های پیکسل ۸ و پیکسل ۸ پرو اشاره کرد.

گوشی پیکسل ۸a، با صفحه نمایش ۶.۱ اینچی اولد با نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتز و حداکثر روشنایی ۱۴۰۰ نیت، ۸ گیگابایت رم، ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی در نسخه پایه عرضه خواهد شد. این گوشی از دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، دوربین ۱۳ مگاپیکسل فوق‌عریض استفاده خواهد کرد و باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع سیمی ۲۷ واتی خواهد داشت.

انتظار می‌رود گوشی پیکسل ۸a در تاریخ ۱۶ می (۲۷ اردیبهشت)، یعنی دو روز پس از رونمایی رسمی احتمالی آن در کنفرانس توسعه‌دهندگان گوگل I/O در ۱۴ می (۲۵ اردیبهشت)، به فروش برسد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید