یحیی گل‌محمدی، دستیارش را به اوسمار ترجیح داد!

سرمربی سابق پرسپولیس برای جانشینی اش روی مجتبی حسینی نظر داشت

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز؛ چند روز بعد از جدایی یحیی گل‌محمدی از پرسپولیس این خبر به بیرون درز پیدا کرد که یحیی بهترین جانشین برای خود در این تیم را مجتبی حسینی معرفی کرده است.

بیشتر بخوانید:

همه ضعیف‌ترین بازیکن پرسپولیس را دیدند جز سرمربی!

دستیار سابقش که با او توانسته بود دو بار در جام حذفی با تیم ذوب‌آهن قهرمان شود. در آن مقطع هواداران پرسپولیس در مورد این مساله موضع تندی گرفتند و مدیریت باشگاه هم توجهی به نظر یحیی نداشت و به سراغ گزینه‌های مدنظرش که علی دایی نفر اول آن بود، رفت. جالب اینکه اوسمار گزینه آخر درویش برای جانشینی یحیی بود، اما وقتی او با پرسپولیس نتایج خوبی گرفت درویش بارها مصاحبه کرد و مدعی شد که اوسمار انتخاب اول و آخرش برای پرسپولیس بوده و بهترین تصمیم را گرفته است. اما در بازی جمعه‌شب تیم اراکی با تعدادی جوان درس خوبی به اوسمار و تیم پرستاره‌اش داد. شاگردان حسینی دو بار در این بازی دو گل از پرسپولیس عقب افتادند اما هر دو مرتبه کامبک زدند.

آنها روی دروازه پرسپولیس خیمه زده بودند و به‌راحتی می‌شد استرس را در چهره اوسمار در کنار زمین دید و درنهایت اتفاقی که فکرش را نمی‌کرد رخ داد. ماجرایی که نشان داد یحیی بی‌دلیل حسینی را بهترین گزینه برای جانشینی خود معرفی نکرده بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1228657

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 2
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • ارتش سرخ IR ۱۵:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۹
      0 0
      ببخشید اگه حسینی خوبه پس چرا تیمش اینجا جدوله؟؟!! نه آقا الکی و غیر کارشناسی حرف نزنید.اینکه پرسپولیس بازی رو واگذار کرد تفاوت در وضعیت روحی و تفکر بازیکنان بود نه کیفیت مگرنه همه میدانند که یه بازیکن پرسپولیس به کل آلومینیوم می‌ارزد. بازیکنان پرسپولیس انگیزه نداشتند.معلومه که انگیزه ای که بازیکن آلومینیوم دارد که به پرسپولیس گل بزند و بالاتر برود خیلی بیشتر است تا بازیکن پرسپولیس که ته ته تهش رو دیده و واسش همه چی بی اهمیت و عادی شده‌ .آنها سه گانه هم تجربه کردن و دیدن هیچ تاجی سرشان نگذاشتند ولی بازیکن آلومینیوم هنوز در حسرت و آرزوی یکی از این جامها سالها حاضر است بدود. مشخص است تلاشی که بازیکن بی نام و نشان برای جلب توجه میکند با تلاشی که بازیکن سرشناس و جام دیده میکند هیچوقت یکی نیست.بازیکنان پرسپولیس از شکم سیری بازی می‌کردند ولی اونور نه! البته که اشتباه مربی هم بود.زود تصمیم به تموم شدن همه چی گرفت.و تمام بازیکنان اصلی خودش را بیرون کشید از طرفی دروازه بان اصلی تیم هم درون دروازه نبود.از طرفی بازی هم در زمین آلومینیوم بود.اینها همه دلیل است نه بهانه‌.
    • عباس IR ۱۷:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۹
      0 0
      پرسپولیس به خود اوسمار باخت همین تمام