ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

واتس‌اپ
نرم افزار و اپلیکیشن

واتس‌اپ روی فیلتر جدید Favorites برای دسته‌بندی چت‌ها کار می‌کند

این قابلیت برای هر دو سیستم‌عامل اندروید و iOS در دسترس قرار می‌گیرد.

حمیدرضا علیا
نوشته شده توسط حمیدرضا علیا | ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۸:۱۵

پس از انتشار رسمی فیلترهای چت که به کاربران کمک می‌کند مکالمات خوانده‌نشده و گروهی را پیدا کنند، اکنون واتس‌اپ درحال توسعه فیلتر جدیدی است که به کاربران امکان می‌دهد تا به چت‌های مورد علاقه (Favorites) خود دسترسی داشته باشند و مکالمات مهم را راحت‌تر اولویت‌بندی کنند. این قابلیت ظاهراً ابتدا برای نسخه iOS و در آینده برای نسخه اندروید عرضه می‌شود.

به گزارش WABetaInfo، ویژگی چت‌های Favorites، در نسخه 2.24.9.33 برنامه WhatsApp Beta اندروید و همچنین نسخه 24.4.10.76 برنامه WhatsApp Beta برای آی‌او‌اس درحال توسعه است. بنابراین چنین قابلیتی بین پلتفرمی خواهد بود و بسیاری از کاربران واتس‌اپ قادر به تجربه آن خواهند بود.

واتس‌اپ

نحوه عملکرد ویژگی «چت‌های مورد علاقه» در واتس‌اپ

پیش‌ازاین، اطلاعاتی درباره یک ویژگی برای مدیریت افراد و گروه‌های مورد علاقه یافت شده بود، اما جزئیات دقیقی در مورد اینکه کاربران چگونه می‌توانند چت‌های مورد علاقه خود را داشته باشند، وجود نداشت. اکنون انتظار می‌رود که کاربران بتوانند موارد دلخواه خود را از تب چت یا تنظیمات برنامه انتخاب کنند. این قابلیت به کاربران سطح بالایی از انعطاف‌پذیری را در مدیریت چت‌هایشان ارائه می‌کند و بنابراین کاربران به‌راحتی می‌توانند به‌مهم‌ترین چت‌ها دسترسی داشته باشند.

درحالی‌که ویژگی چت‌های مورد علاقه یک قابلیت به ظاهر ساده است، اما این پتانسیل را دارد که به‌طور قابل توجهی تجربه کاربری افرادی را که روزانه مکالمات متنی زیادی انجام می‌دهند، بهبود بخشد. واتس‌اپ با اجازه‌دادن به کاربران برای اولویت‌بندی مهم‌ترین مکالمات، به آن‌ها کمک می‌کند در زمانشان صرفه‌جویی کنند.

لازم به ذکر است که این ویژگی هنوز در مرحله بتا قرار دارد، بنابراین ممکن است مدتی طول بکشد تا برای همه کاربران واتس‌اپ در دسترس قرار گیرد. بااین‌حال، ویژگی «چت‌های مورد علاقه» یا Favorites پتانسیل تبدیل‌شدن به یک ابزار پرکاربرد را دارد. باید منتظر ماند و دید که کاربران چقدر از این ویژگی استقبال می‌کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی