جذب چهار هزار نیروی نخبه در جهاد کشاورزی در حال نهایی شدن است

شهرکرد - ایرنا - مشاور وزیر در امور جوانان و نخبگان وزارت جهاد کشاورزی گفت: براساس تفاهم‌نامه منعقد شده بین جهاد کشاورزی و بنیاد ملی نخبگان در خصوص جذب چهار هزار نیرو در این وزارتخانه برای سال جدید در حال نهایی شدن است.

به گزارش ایرنا، مجتبی اخوان ارمکی شامگاه یکشنبه در حاشیه بازدید از غرفه چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه اکسپو ایران ۲۰۲۴ در جمع خبرنگاران افزود: ستاد ملی جوانان و نخبگان وزارت جهاد کشاورزی با هدف ایجاد پویایی بیشتر، بهره‌گیری از خلاقیت سرمایه انسانی جوانان در تصمیم‌سازی‌ها و تصمیم‌گیری‌ها و شناسایی مدیران آینده وزارت جهاد کشاورزی تشکیل شده است.

وی ایجاد پویایی بیشتر، بهره‌گیری از خلاقیت سرمایه انسانی جوان و استفاده هرچه موثرتر از جوانان و نخبگان پایبند در تصمیم‌سازی‌ها و تصمیم‌گیری‌ها و از سوی دیگر تقویت و شناسایی مدیران آینده وزارت جهاد کشاورزی را از دیگر هدف‌های تشکیل ستاد ملی جوانان و نخبگان این وزارت‌خانه عنوان کرد.

مشاور وزیر در امور جوانان و نخبگان وزارت جهاد کشاورزی گفت: در این خصوص از سال گذشته تاکنون افزون بر ۴۷۰ نفر نیروی نخبه در کشور شناسایی شده که از توان آنان در قالب کارگروه‌های تخصصی استفاده می‌شود.

به گفته اخوان ارمکی طبق دستور رسیده از دفتر رییس جمهوری از اول اسفند سال گذشته کارگروه پیگیری امور نخبگان در تمامی وزارتخانه‌ها باید تشکیل شود که براساس برنامه‌ریزی انجام شده این کارگروه حداکثر تا ۲ ماه آینده برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: تلاش می‌شود با برگزاری این کارگروه تکلیف تمام نیروهایی که از طریق بنیاد نخبگان در مجموعه جهاد کشاورزی جذب شده‌اند هدایت و وضعیت استخدامی و حقوق آن‌ها پیگیری شود.

به گزارش ایرنا، نمایشگاه ایران اکسپو از هشتم تا ۱۲ اردیبهشت ماه با حضور بیش از ۲ هزار شرکت تجاری برای شناخت توانمندی کالاهای تولیدی ایرانی در تهران در حال برگزاری است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha