شرط‌بندی ده ها هزار نفر روی زمان خواستگاری تیلور سوئیفت

تیلور سوئیفت- کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

گمانه‌زنی‌ها درباره زمان اعلام خواستگاری رسمی تراویس کلسی، ستاره لیگ حرفه‌ای فوتبال آمریکا (NFL) از تیلور سوئیفت، ستاره مشهور دنیای موسیقی شدت گرفت.

به گزارش کاماپرس به نقل از وب‌سایت marca، پیش‌ازاین انتظار می‌رفت که کلسی تنها سه ماه پس از مشخص‌شدن رابطه عاشقانه‌اش با سوئیفت و در روز تولد ۳۴ سالگی‌اش به‌طور رسمی از او خواستگاری کند؛ اما این زوج اعلام کردند که هیچ عجله‌ای برای نامزدی و ازدواج رسمی ندارند.

اکنون تعجب‌برانگیز نیست که کلسی در سال جاری ۲۰۲۴ میلادی و پیش از شروع فصل جدید لیگ آمریکا یعنی در روز ۵ سپتامبر از سوئیفت رسماً خواستگاری کند. درعین‌حال، شرکت‌های شرط‌بندی مطمئن هستند که این اتفاق در آینده نزدیک رخ خواهد داد.

بیشتر بخوانید:

به همین دلیل این شرکت‌ها از هواداران این زوج خواسته‌اند که بر روی تاریخ و زمان ازدواج آنان شرط‌بندی کنند و ۷۵ درصد بر این باورند که این اتفاق در ماه سپتامبر روی خواهد داد.

راز آسمان پایتخت

به گفته این شرکت‌ها، طرفداران حتی می‌توانند بر روی ارزش دلاری حلقه نامزدی و تعداد سنگ‌های الماس آن نیز شرط‌بندی کنند. گفته می‌شود که تاکنون ده‌ها هزار نفر بر روی زمان خواستگاری از سوئیفت شرط بسته‌اند.

تراویس کلسی یکی از معروف‌ترین ستاره‌های فوتبال آمریکاست اما تاکنون رابطه عاشقانه‌ای با هیچ سلبریتی نداشته است. در این حال، سوئیفت نگران است که انتشار یازدهمین آلبومش بر روی این رابطه عاشقانه تأثیر منفی بگذارد؛ چرا که او در این آلبوم درباره غمناک ترین فصل زندگی و سختی‌های رابطه‌ گذشته‌اش با جو آلوین صحبت کرده است.

انتهای پیام

لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز