بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

توصیه به آرنه اسلوت: با خرید بازیکنان لیگ هلند اشتباه نکن

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۰:۳۳

طرفداری | کارشناسان شبکه ESPN به بررسی نقل و انتقالات آرنه اسلوت در لیورپول پرداختند. 

سرمربی فاینورد کمتر از یک ماه دیگر به صورت رسمی هدایت لیورپول را برعهده می‌گیرد. در حالی که برخی گمانه‌زنی‌ها حاکی از تمایل اسلوت به خرید بازیکنان اردیویسه هلند برای لیورپول بود، نشریه تایمز انگلیس روز گذشته این موضوع را رد کرد. اسلوت در آنفیلد تنها روی نقش «سرمربی‌گری» متمرکز شده و سیستم نقل و انتقالات توسط مایکل ادواردز و ریچارد هیوز پیگیری خواهد شد. کنت پرز، بازیکن سابق تیم ملی دانمارک که به عنوان کارشناس در شبکه ESPN هلند فعالیت می‌کند، به آرنه اسلوت توصیه کرد برای خرید بازیکنان جایی غیر از لیگ هلند را نگاه کند. او گفت:

انتخاب آرنه اسلوت توسط لیورپول را درک می‌کنم. آن‌ها به داده‌های خاص و همچنین تغییراتی که او در فاینورد ایجاد کرده است، نگاه کرده‌اند. آن‌ها به خوبی پی برده‌اند که اسلوت چه تغییری در فاینورد هلند ایجاد کرده است. انتقال از اردیویسه به یک رقابت مانند لیگ برتر نه تنها برای بازیکنان فوتبال، بلکه برای مربیان نیز گامی بزرگ است. بزرگترین خطر؟ شدت این لیگ و انتظارات. شما باید 25 ستاره را مدیریت کنید، در حالی که باید با 25 نفر از کارکنان نیز سروکار داشته باشید. شما در واقع دو تیم را مدیریت می‌کنید.

پرز معتقد است اسلوت در خرید بازیکن نباید اشتباه منچستریونایتد را تکرار می‌کند. او مستقیما به آنتونی اشاره می‌کند و ادامه می‌دهد:

 وقتی به اندازه کافی پول دارید، نباید خودتان را محدود به بازار هلند کنید. در سرتاسر جهان می‌توانید بازیکنان بهتری پیدا کنید. بازیکنان این لیگ شانس موفقیت بالایی ندارند، حتی در تیم‌های ضعیف انگلیس. ما آنتونی را بازیکن خوبی می‌دانستیم، او 100 میلیون یورو هزینه داشت و نمی‌تواند از این موضوع عبور کند. لیگ برتر در سطح دیگری است. آرنه اسلوت نباید اشتباه کند. 

 

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *