تاریخ انتشار : دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 - 6:38
کد خبر : 152235

انتخابات «ریاست جمهوری» ۱۴۰۴ کلید خورد

انتخابات «ریاست جمهوری» ۱۴۰۴ کلید خورد

آرمان شرق-گروه سیاست:با روند موفق انتخابات الکترونیک می‌توان این انتظار را داشت که انتخابات ریاست جمهوری سال آینده نیز به صورت الکترونیکی در کشور برگزار شود.

انتخابات «ریاست جمهوری» ۱۴۰۴ کلید خورد

آرمان امروز: «محسن اسلامی»، سخنگوی ستاد انتخابات با اشاره به موفق بودن انتخابات الکترونیکی و استفاده از این روش برای انتخابات ریاست جمهوری گفت: «در مرحله نخست انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی که در ۱۱ اسفند برگزار شد با هماهنگی شورای نگهبان در چهار حوزه اخذ رای به صورت الکترونیکی انجام شد. در مرحله دوم از شورای نگهبان درخواست شد که درحوزه های انتخابی که بیش از یک نماینده ازآن حوزه برای مرحله دوم باقی مانده اند و دارای تعدد کرسی است؛ انتخابات به صورت الکترونیک برگزار شود.»

او در همین مورد ادامه می‌دهد: «با موافقت شورای نگهبان و براساس این شاخص شاهد برگزاری انتخابات ۲۱ اردیبهشت ماه جاری در تبریز، تهران، آبادان، شیراز، کرمانشاه، خرم آباد، قائم شهر و ملایر به صورت الکترونیکی خواهیم بود.  لازم به ذکر است در دو حوزه آبادان و ملایر در مرحله اول نیز انتخابات به صورت الکترونیک برگزار شد. با روند موفق انتخابات الکترونیک می‌توان این انتظار را داشت که انتخابات ریاست جمهوری سال آینده نیز به صورت الکترونیکی در کشور برگزار شود.»

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.