5 شرکت دارویی که در اردیبهشت ماه استخدام دارند + حقوق

5 شرکت دارویی که در اردیبشت ماه استخدام دارند-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

با رشد روزافزون فناوری‌های پزشکی و دارویی، همواره نیاز به نیروی انسانی متخصص و خلاق در این صنعت در حال افزایش بوده و شرکت‌های دارویی برای رقابت در بازار و نوآوری محصولات خود نیازمند جذب نیروهای جوان و با استعداد هستند. این شرکت‌ها افرادی با توانمندی‌ها و مهارت‌های متنوع در زمینه‌های مختلف از جمله علوم دارویی، فناوری‌های پیشرفته، تحقیق و توسعه، بازاریابی و فروش و مدیریت عملیات را استخدام می‌کنند.

کاماپرس در این گزارش 5 موقعیت شغلی در شرکت‌های دارویی تهران را معرفی می‌کند.

استخدام کارشناس آزمایشگاه در داروسازی عبیدی

داروسازی دکتر عبیدی به دنبال استخدام کارشناس آزمایشگاه و کنترل کیفیت آقا است. برخورداری از یک سال سابقه کاری در گروه شغلی مشابه و مدرک کارشناسی شیمی برای تصدی این شغل الزامی بوده و سطح زبان انگلیسی فرد باید از متوسط بالاتر باشد. اتمام خدمت سربازی با معافیت دائم نیز ضروری است.

استخدام کارشناس علمی در داروسازی خوارزمی

داروسازی خوارزمی به دنبال استخدام کارشناس علمی با 2 سابقه مرتبط و آشنا با محصولات دارویی جهت معرفی به بیمارستان‌ها، پزشکان و ویزیت داروخانه‌ها است. داشتن روابط عمومی بالا، مسئولیت پذیری و تخصص گرایی از موارد مهم برای شروع این همکاری به شمار می‌رود.

استخدام سرپرست آزمایشگاه در هما پارس دارو

هما پارس دارو به دنبال استخدام سرپرست آزمایشگاه تحقیق و توسعه برای استخدام است. فرد مورد نظر این شرکت باید دارای مدرک کارشناس ارشد یا دکتری شیمی تجزیه (جداسازی) باشد. حداقل 5 سال سابقه کار مرتبط، تسلط به زبان انگلیسی، فارماکوپه‌ها و انواع روش‌های آنالیزی و استخراجی برای شروع این کار الزامی اعلام شده است.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

استخدام مدیر تضمین کیفیت در داروسازی کارن

شرکت داروسازی کارن به مدیر تضمین کیفیت نیاز دارد. وظیفه اساسی این مدیر استقرار و به روز رسانی سیستم‌ها و فرآیندها به منظور اطمینان از طراحی، تولید و نگهداری محصولات دارویی بر اساس الزامات PIC/S و سازمان غذا و دارو خواهد بود. برخورداری از مدرک دکتری داروسازی و 10 سال سابقه کاری مرتبط برای شروع این کار ضروری محسوب می‌شود.

استخدام مدیر تولید در داروسازی کوثر

شرکت داروسازی کوثر به دنبال مدیر تولید (دارویی) با 8 سال سابقه کاری در حوزه شغلی مشابه و ودرک دکتری داروسازی است. این فرد باید سابقه کار مدیریتی در صنعت دارو را داشته باشد. مدیریت و نظارت بر روند تولید محصول و نظارت و کنترل کیفیت نهایی محصول خروجی از وظایف این فرد خواهد بود.

میانگین حقوق گروه علوم دارویی در سال 1403

بر اساس گزارش «حقوق و دستمزد جابویژن در سال 1403» که با بررسی داده‌های حدود 100 هزار نفر از شاغلان حوزه‌های مختلف شغلی به تفکیک شهر، محل کار و سطح ارشدیت تهیه شده، میانه حقوق رده‌های مختلف در مشاغل مرتبط با گروه داروسازی، بیوشیمی و شیمی در تهران، به شرح زیر است:

  • کارشناس: 15.9 ملیون تومان
  • کارشناس ارشد: 22 میلیون تومان
  • مدیر: 38.4 میلیون تومان

انتهای پیام

مرتبط با : ای استخدامجاب ویژنجابینجاداروسازی عبیدی
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز