قیمت رهن و اجاره آپارتمان دو خوابه در نازی آباد

تورهای مسافرتی لحظه آخر

محله نازی آباد تهران نسبت به سایر محلات جنوبی این شهر  از ظاهر زیبا‌تر و مدرن‌تری برخوردار است، زیرا بسیاری از خانه‌های آن جدیدا ساخته یا بازسازی شده‌اند. برای دسترسی به این محله می‌توان از بزرگراه تندگویان، رجایی، آزادگان و بعثت استفاده کرد. برخورداری از زندگی محلی پویا و فرهنگ محلی مطلوب و دسترسی مناسب به امکانات و وسایل حمل و نقل عمومی برخی از مزایای محله نازی آباد به شمار می‌رود.

کاماپرس در این گزارش 5 آپارتمان دو خوابه برای رهن و اجاره در محله نازی آباد را معرفی می‌کند.

قیمت رهن و اجاره آپارتمان 65 متری

در نازی آباد یک واحد 65 متری دو خوابه که در سال 1383 ساخته و اخیرا بازسازی شده است با ودیعه 430 میلیون و اجاره ماهیانه 2 میلیون تومان به مشتری تحویل داده می‌‌شود. این آپارتمان تکواحدی بوده و در طبقه اول یک ساختمان سه طبقه قرار دارد.

اجاره آپارتمان 75 متری در نازی آباد

یک واحد 75 متری دو خوابه در نازی آباد با ودیعه 100 میلیون تومان و پرداخت ماهیانه 14 میلیون تومان اجاره داده می‌شود. واحد مدنظر در طبقه دوم یک ساختمان چهار طبقه قرار گرفته و از دو طرف نورگیر است. این آپارتمان در سال 1382 ساخته شده است.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

اجاره آپارتمان دو خواب در نازی آباد

یک آپارتمان 83 متری دو خوابه و ساخت 1401 در نازی آباد با ودیعه 800 میلیون تومان و اجاره ماهیانه 4 میلیون و 500 هزار تومان به مشتری تحویل داده می‌شود. این واحد در طبقه چهارم یک ساختمان شش طبقه قرار گرفته و  آسانسور و پارکینگ دارد.

قیمت رهن و اجاره آپارتمان 85 متری

ودیعه یک واحد دو خوابه 85 متری در نازی آباد 500 میلیون تومان و اجاره ماهیانه آن 10 میلیون تومان است. این آپارتمان در سال 1399 ساخته شده و در طبقه سوم ساختمان قرار دارد. این واحد دو خواب از آسانسور و پارکینگ بهره می‌برد.

اجاره آپارتمان 100 متری فول امکانات

ودیعه یک آپارتمان 100 متری دو خوابه و فول امکانات در نازی آباد 600 میلیون تومان و اجاره ماهیانه آن 10 میلیون تومان تعیین شده است. این آپارتمان که از آسانسور، پارکینگ و انباری استفاده می‌کند در طبقه چهارم ساختمان واقع شده و ساخت 1400 است.

انتهای پیام

مرتبط با : دیوار
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز