اسبقیان: مجامع انتخاباتی همه فدراسیون‌ها تا نیمه امسال برگزار می‌شود

تهران- ایرنا- معاون وزیر ورزش و جوانان از برگزاری مجامع انتخاباتی تمامی فدراسیون‎‌ها تا پایان شهریور امسال خبر داد.

سیدمحمدشروین اسبقیان معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان روز دوشنبه در گفت‌وگو با ایرنا درباره برگزاری مجامع انتخاباتی فدراسیون‌هایی که دوره ریاست‌شان به پایان رسیده، اظهار داشت: تا قبل از المپیک سعی می‌کنیم مجامع انتخاباتی همه فدراسیون‌ها را برگزار کنیم و شاید تنها یکی دو مجمع بماند.

وی افزود: انتخابات فدراسیون رزمی روز چهارشنبه برگزار می‌شود. روزهای ۲۳ و ۲۴ اردیبهشت هم مجمع انتخاباتی فدراسیون‌های ژیمناستیک و انجمن‌های ورزشی برگزار خواهد شد. در ادامه برنامه‌ریزی برای برگزاری مجمع انتخاباتی دوومیدانی را خواهیم داشت و تلاش می‌کنیم تا پایان نیمه اول امسال، مجمع‌های انتخاباتی تمام فدراسیون‌ها را برگزار کنیم و فدراسیونی نباشد که با سرپرست اداره شود.

معاون وزیر ورزش وجوانان، یادآور شد: هر فدراسیون با توجه به اینکه فعالیت‌های متفاوتی دارد، باید اساسنامه جداگانه‌ای هم داشته باشد. به سمتی می‌رویم که برای هر فدراسیون، اساسنامه تخصصی آن توسط مجمع خودش تهیه شود.

اسبقیان درباره شکایت رئیس سابق فدراسیون سه‌گانه (ترای اتلون) از مجمع انتخاباتی این فدراسیون، یادآور شد: شکایتی تا امروز به دست اما نرسیده اما همه قوانین و مقررات در انتخابات فدراسیون سه‌گانه رعایت شده است.

وی همچنین با گرامیداشت روز ۱۷ شوال روز فرهنگ پهلوانی اظهار داشت: پیام این برنامه برای جامعه ورزش و قهرمانان این است که باید کمک حال ضعفا، پابرهنگان و در کنار مظلومان، باشند. امروز جامعه ورزش ایران نسبت به جنایاتی که در نوار غزه رخ می‌دهد بی‌تفاوت نیست و نخواهد بود. همه یک‌دل و یک‌صدا و تحت فرمان مقام معظم رهبری، آماده هرگونه جانفشانی در راه آزادسازی قدس شریف هستیم.

اسبقیان در خصوص زمان برگزاری مراسم اهدای پاداش مدال‌آوران، گفت: در حال برنامه‌ریزی هستیم. جلسات کارشناسی برگزار می‌شود و به زودی تاریخ مراسم اعلام خواهد شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha