• دوشنبه / ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۰:۴۰
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1403021007247
  • خبرنگار : 71234

نجابت: بودجه هوشمندسازی قوه مقننه حذف شود/ از سامانه‌های مجلس گلایه‌مندیم

نجابت: بودجه هوشمندسازی قوه مقننه حذف شود/ از سامانه‌های مجلس گلایه‌مندیم

نماینده شیراز در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از وضعیت سامانه‌های مجلس گفت: وقتی سامانه‌های مجلس هک می‌شود و نتیجه آن ایجاد حاشیه برای ما نمایندگان است، بودجه هوشمند سازی قوه مقننه حذف شود موثرتر خواهد بود.

به گزارش ایسنا، روح‌الله نجابت در جلسه علنی امروز مجلس و در جریان بررسی جدول شماره هفت لایحه بودجه ۱۴۰۳ مربوط به اعتبارات دستگاه‌های اجرایی با طرح پیشنهادی اظهار کرد: پیشنهادم حذف بودجه هوشمند سازی قوه مقننه و دادن آن برای افزایش بودجه فرماندهی نیروی انتظامی است.

وی اضافه کرد: در لایحه بودجه ۳۰۰ میلیارد ریال برای هوشمند سازی قوه مقننه آمده است اما سوال این است که مبنای این رقم کجاست؟ طی سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲ بیش از چهار همت برای این موضوع در مجلس شورای اسلامی گذاشته شد اما معلوم نیست کجا و چگونه تخصیص پیدا کرد و هزینه شده است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: ما در زمان تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی دچار حاشیه هک سامانه‌های مجلس شدیم اگر قرار باشد پول بدهیم و بعد سامانه‌های مجلس شورای اسلامی هک شود و برای ما حاشیه درست شود، اصلا این بودجه تخصیص پیدا نکند، موثرتر است.

وی با بیان این‌که گلایه‌هایی از سامانه‌های مجلس شورای اسلامی وجود دارد، تصریح کرد: قرار بود پیشنهادات بودجه روی مانیتورها بیاید که تاکنون رخ نداده است البته طبیعی است که می‌گویند «مردی و کاری»؛ ما هر وقت پرسیدیم موضوع سامانه‌های مجلس با کدام فرد است؟ گفتند آقایی که ظاهرا عضو شورای شهر تهران است و در مجلس شورای اسلامی رفت و آمد دارد و حتی دفتری در مجلس داشته و مشاوره می‌دهد. با این وجود ما چیزی از سامانه‌های مجلس ندیدیم.

وی اضافه کرد: خواهش می‌کنم رئیس مجلس شورای اسلامی به این موضوع توجه کرده و به مشاور خود تذکر لازم را برای هوشمند سازی و انجام وظایفش بدهد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha