۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۰:۵۷

«فین جین» پرمخاطب‌ترین نمایش عمارت نوفل‌لوشاتو

«فین جین» پرمخاطب‌ترین نمایش عمارت نوفل‌لوشاتو

نمایش «فین جین» به کارگردانی محمود موسوی که دوره جدید اجراهایش را در عمارت نوفل‌لوشاتو می‌گذراند و از ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ روی صحنه رفته تاکنون میزبان بیش از ۱۵ هزار مخاطب بوده است.

به گزارش روابط عمومی، داود نامور مدیر عمارت نوفل‌لوشاتو گفت: اجرای نمایش کمدی «فین جین» نوشته ابوالفضل حاجی‌علی‌خانی به کارگردانی محمود موسوی و تهیه‌کنندگی محمود مداحی تا ۱۴ اردیبهشت در این مجموعه ادامه دارد. این نمایش از پرمخاطب‌ترین آثار این سال‌های عمارت نوفل‌لوشاتو است که با استقبال مخاطبان، تمام بلیت‌های آن فروش رفته است.

وی ادامه داد: آغاز اجرای این نمایش از بهمن سال گذشته آغاز و در ایام نوروز ادامه یافت و تاکنون ۷۰ اجرا رفته است و تا ۱۴ اردیبهشت اجرای آن ادامه خواهد داشت.

نامور با اشاره به استقبال از این نمایش کمدی اظهار کرد: اغلب بازیگران و اهالی حرفه‌ای تئاتر به تماشای این اثر نشستند. عمارت نوفل‌لوشاتو از اجرای نمایش‌هایی با متون ایرانی استقبال می‌کند و هر فصل این عمارت میزبان چنین آثاری بوده است.

وی با بیان اینکه «فین جین» پرمخاطب‌ترین نمایش سال‌های اخیر عمارت نوفل لوشاتو بوده، یادآور شد: مردم عام نیز اقبال خوبی از این نمایش داشتند و شخصیت‌های سیاسی نیز به تماشای این اثر نشستند. پیشتر نیز این نمایش سال ۹۷ در عمارت نوفل لوشاتو اجرا شده بود.

سیدجواد ‌یحیوی، حسین ‌شفیعی، مسعود ‌بهارلو، محمدهادی ‌عطایی، الهه ‌پورجمشید، محسن ‌زرآبادی ‌پور، حسین ‌میرزاییان، حامد ‌لطفی، علیرضا ‌ذوالفقاری بازیگرانی هستند که این روزهای در نمایش «فین جین» روی صحنه عمارت نوفل لوشاتو ایفای نقش می‌کنند.

کد خبر 6091827

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha