استفاده از «کمک داور ویدئویی» نیاز اساسی مسابقات حساس فوتبال است

اصفهان- ایرنا- پیشکسوت و کارشناس فوتبال گفت: استفاده از «کمک داور ویدئویی» (VAR) نیاز اساسی مسابقات حساس فوتبال مانند پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر باشگاه‌های کشور است.

مسعود تابش روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بازی‌های مهم، حساس و سرنوشت‌ساز همواره با شائبه اشتباهات داوری همراه بوده لذا استفاده از تجهیزات کمکی برای تحقق عدالت در این مسابقات ضروری است.

وی ادامه داد: مسابقه روز چهارشنبه پرسپولیس و سپاهان در ورزشگاه آزادی اهمیت بالایی برای هر ۲ تیم دارد بنابراین اشتباهات احتمالی داوری، ناکامی در این مصاف سرنوشت‌ساز را در پی دارد و باید بگونه‌ای عمل کرد که هیچ تیمی ضرر نکند.

پیشکسوت و کارشناس فوتبال تصریح کرد: به نظر من تیم سپاهان از لحاظ مهره، یک سر و گردن از سایر تیم‌های لیگ بالاتر است و این امتیاز ویژه‌ای برای طلایی‌پوشان اصفهانی محسوب می‌شود.

تابش افزود: بازیکنان سپاهان اگر به اصطلاح «خودشان» باشند، بازی خود را ارائه دهند و درگیر حاشیه‌ها نشوند مقابل حریف به برتری دست خواهند یافت.

وی تصریح کرد: اگرچه کسب رده نخست با توجه به نتایج و جایگاه سایر تیم‌ها برای سپاهان بسیار سخت است اما برای زنده نگه داشتن شانس نباید هیچ فرصتی مانند دیدار با پرسپولیس را از دست بدهد.

پیشکسوت و کارشناس فوتبال گفت: مسابقات تیم‌های سپاهان و پرسپولیس که از آن بعنوان «ال‌کلاسیکوی» ایران یاد می‌شود همواره جذاب و تماشاگرپسند بوده است و امیدوارم رویارویی این هفته آنها نیز همین‌طور باشد.

به گزارش ایرنا، دیدار تیم‌های پرسپولیس و سپاهان از چارچوب رقابت‌های هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال کشور چهارشنبه هفته جاری ساعت ۱۹:۱۵ در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha