ممبینی: فوتسال ایران پتانسیل بالایی دارد؛ قرارداد با شرکت چینی برای آوردن VAR لغو نشده است

تهران- ایرنا- دبیرکل فدراسیون فوتبال ایران، گفت: فوتسال ایران با قهرمانی در آسیا بار دیگر پتانسیل خود را نشان داد و امیدوارم در جام‌جهانی نیز شاهد موفقیت این تیم باشیم.

به گزارش عصر دوشنبه ایرنا، هدایت‌ ممبینی در حاشیه مراسم استقبال از تیم ملی فوتسال ایران که به تازگی قهرمان آسیا شده است، اظهار داشت: عملکرد بازیکنان فوتسال ایران در جام ملت‌ها، پتانسیل بالا این رشته را نشان می‌دهد. امیدوارم در جام جهانی فوتسال هم باعث خوشحالی مردم شویم و استعدادهای ناب ایرانی را در عرصه جهانی به نمایش بگذاریم.

وی در رابطه با نزدیک شدن رقابت تیم‌های منطقه آسیای مرکزی (کافا) به یکدیگر، اظهار داشت: پیشرفت قابل توجهی در فوتبال و فوتسال در این منطقه از آسیا مشاهده می‌کنیم. صعود چهار تیم از این منطقه برای ما خوشحال‌کننده است. به نظرم فوتسال ایران باعث رشد این رشته در این کشورها شده است. همانطور که می دانید برخی از بازیکنان افغانستان در لیگ ایران بازی می‌کنند و مربیان ایرانی در چند کشور سرمربی هستند. روند فوتسال در کشورمان رو به رشد است.

ممبینی گفت: فضای فوتبال ما به این شکل است که باید اسپانسرینگ را بالا ببریم. تا وقتی موضوع حق پخش حل نشود، اسپانسرها هم تمایلی به سرمایه‌گذاری ندارند. خوشبختانه در دولت جدید و مجلس اتفاقات خوبی افتاده و امیدواریم با حل این موضوع، بتوانیم در آینده این روند رو به رشد را ادامه دهیم.

دبیرکل فدراسیون فوتبال ایران در مورد پاداش تیم ملی فوتسال، بیان کرد: در طول بازی‌ها یک سری پاداش‌های نه چندان چشمگیری دادیم، اما انشاءالله فردا هم می‌خواهیم میزان پاداش‌ها را در جلسه‌ای مدون‌ کنیم. تیم‌های ما خوش درخشیدند و ما می خواهیم این زحمات را تا حدودی جبران کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا قرارداد ایران با شرکت چینی برای آوردن VAR کنسل شده یا نه؟ گفت: هنوز کنسل نشده است. یک شرکت چینی به این شرکت‌ها اضافه شده است و به دلیل رابطه ما با کشور چین، شاید بتوانیم یک سری تسهیلات در این خصوص داشته باشیم.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha