خبرگزاری کار ایران

جانشین فرمانده فراجا:

با قرارگاه نور جواب دشمن را می‌دهیم

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۵۷۹۹

جانشین فرمانده فراجا گفت: دشمنان می‌خواهند جامعه را به سمت تباهی ببرند و ما به عنوان بازوی حکومت نمی‌توانیم ساکت بشینیم و باید شرایط را مدیریت کنیم.

به گزارش ایلنا، سردار قاسم رضایی، جانشین فرمانده انتظامی کل کشور در حاشیه مراسم گرامیداشت «روز معلم» و تجلیل از استادان، مدرسان و گروه‌های علمی فراجا که صبح امروز در ستاد فرماندهی فراجا برگزار شد، با اشاره به اجرای طرح نور برای مقابله با کشف حجاب توسط مجموعه انتظامی کشور، گفت:‌ اجرای طرح نور، جزو اجرای فروع دین نیست و این مسئله نیز  دستور خداست. وقتی آقا می‌فرمایند حرام شرعی و سیاسی است یعنی حرام شرعی پای خود افراد است، اما در حرام سیاسی، یعنی ما مسئول هستیم.

وی افزود: دشمنان می‌خواهند جامعه را به سمت تباهی ببرند و ما به عنوان بازوی حکومت نمی‌توانیم ساکت بشینیم و باید شرایط را مدیریت کنیم. بر اساس مستندسازی‌های آماده‌شده، افراد کاملا هدایت‌شده و باندی، با مامورها رفتار نامناسب می‌کنند.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور ادامه داد: انقلاب ما انقلاب فرهنگی بود. وقتی دهه ۴۰ امام فریاد زد که علما به داد اخلاق و دین برسید، همین مساله را می‌گفتند. ما این همه شهید دادیم و همه ما مدیون آنها هستیم. همه شهدا برای همین اهداف رفته‌اند و انقلاب امروز  نباید سمت دیگری برود.

رضایی خاطرنشان کرد: سواد یعنی فهم، برخی می‌گویند وکیل و دکترند، اما اظهارات بی‌سوادانه‌ای دارند و متوجه نمی‌شوند که جنگ کجاست و جامعه به کدام سمت می‌رود. تشدید اقدامات قبلی در یک چارچودب در حال حرکت است و این کار جهادی و انقلابی است.

جاشنین فرمانده فراجا تاکید کرد: جنگ‌های امروز در کشور از جنگ با عراق و تجزیه‌طلبان نیز بیشتر اهمیت دارد و حساس‌تر است. ما با قرارگاه نور جواب خود را به دشمن می‌دهیم و این مساله حتی از جنگ نیز حساس‌تر است.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور ادامه داد: این تهاجم‌های فرهنگی بسیار پراهمیت و مخرب‌تر از جنگ هستنند. به عنوان مثال، اگر بمبی در جایی منفجر شود، اثرات آن در همان منطقه می‌ماند، اما اثرا این رفتارها بسیار تخریب‌گر است. این موارد غیرت مرد و نجابت زن را تخریب می‌کند، ولی امروزه رنگ و لعاب دیگری دارد. برخی افراد با این رفتارها، معانی حقوق شهروندی را لکه‌دار می‌کنند و خواسته الهی و وظیفه فراجا است که با این بی‌حرمتی‌ها مقابله کند.

وی با تاکید بر این که مساله، تکلیف الهی است، گفت: به نظر من ثواب این مساله بیشتر از هشت سال جنگ است، زیرا جسارت و اعتقاد بالاتری می‌خواهد و باید در تربیت نیرو نیز این مسائل مورد توجه قرار گیرد. در موضوع عفاف و حجاب، سی و چند دستگاه مسئولیت دارند، اما هیچ‌کدام بصیرت و شجاعت لازم را در این زمینه ندارند و خدا را شکر ما پای کار هستیم.

براساس گزارش خبرگزاری پلیس، رضایی همچنین با اشاره به رفتار دولت آمریکا با دانشجویان مدافع غزه در این کشور، گفت: ادعای حقوق بشر غربی‌ها، این روزها در دانشگاه‌های آمریکا دیدنی است که چگونه با دانشجویان خود رفتار می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز