دورتموند به تور زد، پی‌اس‌جی به تیر/ زنبورها نصف راه صعود به فینال را رفتند

تهران- ایرنا- بورسیا دورتموند در بازی رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا برابر پاری‌سن‌ژرمن به پیروزی رسید.

به گزارش ایرنا، بورسیا دورتموند و پاری‌سن‌ژرمن در چارچوب مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا، ارساعت ۲۲:۳۰ چهارشنبه‌شب به مصاف هم رفتند.

دورتموند با پیروزی برابر اتلتیکو مادرید و پاری‌سن‌ژرمن با حذف بارسلونا به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان رسیده بودند و حالا در یک قدمی فینال برای رسیدن به بازی نهایی یوسی‌ال با هم به جدال پرداختند.

بازی متعادل آغاز شد اما دورتموند با توجه به بازی در خانه هر چه از دقایق مسابقه گذشت بر جریان بازی مسلط شد. در دقیقه ۳۶، نیکلاس فولکروگ روی پاس بلند نیکو اشلوتربک با فرار از آفسایدگیری مدافعان پاری‌سن‌ژرمن با جیانلوئیجی دوناروما تک به تک شد و زنبورها را در خانه به گل رساند تا دورتموند یک بر صفر از پاری‌سن‌ژرمن جلو بیفتد. در ادامه فشار پاریسی‌ها برای جبران گل خورده بیشتر شد اما باز هم این دورتموند بود که خطرناک‌تر نشان می‌داد. نیمه اول با تک گل فولکروگ به سودی دورتموند به پایان رسید.

دورتموند به تور زد، پی‌اس‌جی به تیر/ زنبورها نصف راه صعود به فینال را رفتند

نیمه دوم با تلاش شاگردان لوئیز انریکه برای جبران گل خورده آغاز شد. با این حال شانس هم با پاریسی‌ها یار نبود و ۲ بار در این نیمه ضربه کیلیان امباپه و بارکولا با برخورد به تیر دروازه دورتموند راهی به دروازه پیدا نکرد.

در نهایت دورتموند توانست با نتیجه یک بر صفر پاری‌سن‌ژرمن را شکست دهد و نصف راه صعود به فینال را برود.

پی‌اس‌جی هم برای جبران این شکست و صعود به فینال، چشم به بازی برگشت دارد که ۱۸ اردیبهشت برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha