دخترم قبل از بازی قسمم داد که ببازیم!

محمود شجاعی می‌گوید دخترش دوست نداشت صنعت نفت آبادان مقابل هوادار شکست بخورد.

image_pdfimage_printچاپ خبر

به گزارش خبرگزاری ایپنا ؛ محمود شجاعی، مربی هوادار درباره برد تیمش مقابل صنعت نفت و ناراحتی دخترش از این اتفاق گفت: خدا را شکر، دیروز هم گفتم آدم باید نسبت به هرجایی که لباسش را می‌پوشد، تعصب و تعهد داشته باشد و ما هم تمام وجودمان را برای این بازی گذاشتیم. متاسفانه بد موقعی بود و امیدوارم که وزارت نفت نگاه دیگری به این تیم داشته باشد و یک بودجه‌ای تعیین کند که این تیم به چه کنم چه کنم نیفتد. مردم مظلوم و محجوب آبادان لیاقت‌شان خیلی بیشتر از این‌هاست و امیدوارم که این اتفاق بیفتد. دخترم همین ظهر هم ویس فرستاده بود که “بابا تو رو خدا ببازید” باید بروم و با او منطقی صحبت کنم که جبر زمانه است و باید بازی را می‌بردیم.

او درباره صحبتش با کمالوند پیش از پایان بازی گفت: آقای کمالوند از دوستان خوب من است و یک سوءتفاهمی پیش آمده بود و داشتم درباره آن صحبت می‌کردم و بابت آن سوءتفاهم از ایشان عذرخواهی کردم.

او درباره شرکت نکردن مسعود شجاعی، سرمربی تیم در نشست‌های خبری گفت: آقا مسعود دو هفته پیش که با گل‌گهر بازی داشتیم کنفرانس قبل از بازی را آمدند ولی حتما به او می‌گویم. مدلش اینگونه است و آن موقعی که بازی می‌کرد هم زیاد اهل مصاحبه و تلویزیون نبود. سعی می‌کنیم که ان‌شالله بازی‌های بعدی حتما در خدمت‌تان باشد.

۲۵۸ ۲۵۸