اعلام شرایط جدید ایران خودرو برای ثبت نام این دو خودروی پرفروش

ایران خودرو در طرحی جدید شرایطی ویژه برای متقاضیان خرید دنا پلاس اتوماتیک و تارا اتوماتیک با موعد تحویل مهر ۱۴۰۳ فراهم کرده است.

به گزارش صدای بورس، ایران خودرو در طرحی جدید شرایطی را برای متقاضیان دارای اولویت بهار ۱۴۰۳ سامانه یکپارچه فراهم کرده است تا نسبت به انتخاب و پیش‌خرید دنا پلاس اتوماتیک با موعد تحویل مهر ۱۴۰۳ اقدام نمایند.

علاوه بر دنا پلاس اتوماتیک، متقاضیان می‌توانند از میان خودروهای تارا اتوماتیک با موعد تحویل شهریور ۱۴۰۳ و رانا پلاس با موعد تحویل ۹۰ روزه نیز انتخاب خود را انجام دهند.

متقاضیان دنا پلاس اتوماتیک با اولویت بهار ۱۴۰۳ سامانه یکپارچه، می‌توانند طی ۱۰ روز یا تا زمان تکمیل ظرفیت، نسبت به انتخاب خودروهای دنا پلاس اتوماتیک با تحویل ۹۰ روزه یا مهر ۱۴۰۳؛ تارا اتوماتیک تحویل ۹۰ روزه یا شهریور ۱۴۰۳ و همچنین رانا پلاس با تحویل ۹۰ روزه اقدام کنند.

این طرح بعد از ارسال پیامک برای متقاضیان فعال می‌شود و آن‌ها می‌توانند در سامانه یکپارچه ثبت نام کنند. براساس این طرح خودروی دنا پلاس اتوماتیک با تحویل ۹۰ روزه یا تحویل مهر ۱۴۰۳ عرضه شده است.

در تحویل ۹۰ روزه مشتریان باید مبلغ ۷۰۰ میلیون و ۱۳۴ هزار تومان واریز کنند. در تحویل مهرماه پیش پرداخت مشتریان ۳۵۰ میلیون و ۶۷ هزار تومان است

همچنین در این طرح گزینه‌های دیگری برای متقاضیان دنا پلاس اولویت بهار ۱۴۰۳ گذاشته شده است. بر مبنای آن مشتریان می‌توانند خودروی تارا اتوماتیک ۹۰ روزه با پرداخت ۶۸۹ میلیون و ۹ هزار و ۹۰۰ تومان را انتخاب کنند. در تحویل شهریور ماه تارا اتوماتیک نیز فرد باید ۳۴۴ میلیون و ۶۵۴ هزار و ۹۰۰ تومان پیش پرداخت کند.

همچنین در این طرح فروش رانا پلاس با تحویل ۹۰ روزه پیشنهاد شده است. متقاضیان برای تحویل این خودرو باید ۴۵۷ میلیون و ۷۴۳ هزار و ۶۰۰ تومان پرداخت کنند.

این طرح فرصتی استثنایی برای متقاضیانی است که خواهان خرید خودرویی با کیفیت، مدرن و ایمن هستند.

دنا پلاس اتوماتیک به عنوان یکی از محبوب‌ترین خودروهای تولیدی ایران خودرو، از امکانات و آپشن‌های متعددی از جمله موتور TU۵ پلاس با حداکثر قدرت ۱۱۵ اسب بخار، گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک، فرمان هیدرولیک، سانروف، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، کروز کنترل، رینگ‌های آلومینیومی، صندلی‌های چرمی و سیستم مولتی‌مدیا بهره می‌برد.

متقاضیان محترم می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام در این طرح، به سامانه فروش اینترنتی ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir مراجعه نمایند.

منبع:جی پلاس

کد خبر 494618

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • پژوپارس چند قیمت خورد؟

    پژوپارس چند قیمت خورد؟

    رئیس پیشین اتحادیه دارندگان نمایشگاه‌ها و فروشندگان خودروی تهران ضمن تشریح قیمت روز انواع خودرو در بازار گفت: عرضه خودرو همچنان ضعیف است و آنچه درباره تقویت واردات گفته می‌شود هنوز اثر خود را در بازار نشان نداده است.

  • تغییر قیمت گواهی اسقاط برای شماره گذاری هایما

    تغییر قیمت گواهی اسقاط برای شماره گذاری هایما

    گروه صنعتی ایران‌خودرو در اطلاعیه‌ای با اشاره به تصویب و اجرایی شدن ماده ۱۰ قانون ساماندهی صنعت خودرو و افزایش مبلغ گواهی اسقاط محصولات مونتاژی، اعلام کرده است که گواهی اسقاط مورد نیاز برای شماره‌گذاری محصول هایما از ۲۵ درصد گواهی اسقاط به ۱.۵ گواهی اسقاط معادل ۵۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان افزایش یافته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =