• پنجشنبه / ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۹:۵۴
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1403021310131
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

سردار رادان:

طرح نور را برای پاسداشت زنان و دختران ادامه می‌دهیم

طرح نور را برای پاسداشت زنان و دختران ادامه می‌دهیم

ایسنا/اصفهان فرمانده کل نیروی انتظامی گفت: دشمن متوجه اصل مترقی دین ما یعنی حجاب و عفاف شده و فهمیده در صورت حذف این اصل دینی، نیاز به هیچ جنگ و هزینه‌ای نیست.

به گزارش ایسنا، سردار سرتیپ احمدرضا رادان، امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت‌ماه در تجمع مردمی عفاف و حجاب که در گلستان شهدای اصفهان برگزار شد، با اشاره به اینکه قصه حجاب و عفاف و توطئه دشمن علیه این اصل مترقی، مربوط به امروز و دیروز نیست، اظهار کرد: از همان زمان که به ساحت حضرت زهرا(ص) و حضرت زینب(س)جسارت شد و دست‌درازی به چادر دختران اهل بیت شد، نقشه دشمنان اسلام بر علیه این ارزش الهی کشیده شده بود.

وی افزود: ساده‌انگاری و کم‌توجهی است اگر فکر کنیم هجمه به حجاب و عفاف از زمان انقلاب شروع شده است. البته که این حملات با ظهور انقلاب اسلامی شدت گرفته و دلیل این اتفاق نیز مشخص است.

فرمانده کل نیروی انتظامی بیان کرد: دشمن برابر دین ما با همه مکر و حیله خود وارد شده است، آن هم نه به‌خاطر آنکه دختری از روی جهل و غفلت حجابی از سر بردارد که اگر به این دلیل بود، مقابله و رفع آن آسان بود، اما مسئله فراتر از این است؛ چرا که از ابتدا دو جبهه در مقابل هم شکل گرفته است؛ جبهه اسلام و جبهه کفر. در یک سو ارزش‌های اخلاقی، معنویت، ایثار و در سوی دیگر کج فهمی، بی‌اخلاقی، ضدیت با عشق و ایثار و انواع زشتی‌ها با آرایشی مردم‌فریبانه است و این مواجهه در جنگ سخت و هشت ساله دفاع مقدس تجلی پیدا کرد.

سردار رادان گفت: دلیل شکست جبهه کفر در این جنگ وجود خواهران، مادران و همسرانی بود که پشت جبهه با کلام، ایثار و حمایت‌های خود از همسران، پسران و برادران خود و برای دفاع از وطن حمایت می‌کردند.

وی تاکید کرد: دشمن متوجه اصل مترقی دین ما یعنی حجاب و عفاف شده و فهمیده در صورت حذف این اصل دینی، نیاز به هیچ جنگ و هزینه‌ای نیست. در تمام فتنه‌ها دیدیم که هر وقت مردم به میدان آمدند، دشمن همه سنگرها را از دست داد، به همین خاطر دشمن از همان ابتدا با حجاب نه فقط به عنوان پوشش، بلکه به‌عنوان یک اصل و  اساس بنیان‌دار مشکل پیدا کرد.

فرمانده کل نیروی انتظامی ادامه داد: اولین قدم دشمن برای عملی کردن نقشه خود، تحریف واقعیت بود. این تحریف می‌تواند چنان در اذهان جلو کند که خود شخص گوینده هم به باور خود شک کند، چنانکه می‌بینیم برخی مسئولین ما هم گرفتار این تحریفات شده‌اند.  مقام معظم رهبری فرمودند "برنامه برای استحاله فرهنگی و دینی ما وجود دارد." این استحاله و تغییر با ایجاد شک، تردید، تحریف واقعیت و تعریف اشتباه و بعدا تغییر اندک، آسان و زماندار و به‌طوری‌که کسی متوجه این تغییر نشود، برنامه‌ریزی شد. وقتی حیا و عفت از زنان گرفته شود، غیرت هم از مردان گرفته خواهد شد و وقتی عفت و غیرت آسیب دید، استحاله فرهنگی ایجاد می‌شود. 

وی تصریح کرد: اما دشمن از یک چیز غافل بود و آن مردم ما بود، این مردم همان مردمی هستند که در ۸ سال دفاع مقدس اجازه از دست رفتن یک وجب خاک ایران را ندادند. آنچه فتنه ۸۸ را خاموش کرد، ۹ دی بود؛ روزی که توسط مردم انقلابی و متدین ایجاد شد. 

وی گفت: برنامه دشمن این بود که با تصویب سند ۲۰۳۰، کاری کند که دختر و پسر ما از کودکی با تحریف و تعریف اشتباه از روابط زن و مرد بزرگ شوند، اما در عین همه این حملات، امروز پلیس نماینده مردمی است که با جوششی وصف ناپذیر در پی احیای دستورات دین هستند. مردم متدین ما می‌خواهند از دین خود و از فرزندان فریب خورده خود دفاع کنند. اگر این مردم نبودند پیش از این، سنگرها در مقابل دشمن از دست رفته بود.

رادان بیان کرد: امروز در محضر شهدا و برای حفظ خون شهدا عهد می‌بندیم طرح نور را برای پاسداشت مادران و دختران این سرزمین ادامه دهیم. دشمن با تحریف آزادی، معنای آن را وارونه جلوه داده است. ما باید به سبک دین خود، آزادی و کرامت‌ انسان را تعریف کنیم که بالاترین نوع و سطح آزادی است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha