کد خبر 250683
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۱:۱۷

سردار گودرزی در گفتگو با «حیات»:

لزوم ارائه برنامه‌ کاری برای زندانیان آزاد شده/ با سابقه‌دارها شوخی نداریم!

لزوم ارائه برنامه‌ کاری برای زندانیان آزاد شده/ با سابقه‌دارها شوخی نداریم!

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: همکاران ما بدون تعطیلی و به‌صورت ۲۴ ساعته در تلاش برای دستگیری سارقان هستند اما باید برنامه‌هایی وجود داشته باشد که زندانیان پس از آزادی، مشغول به کار شوند و دوباره دست به سرقت نزنند.

سردار علی ولیپور گودرزی، رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ در گفتگو با خبرنگار اجتماعی حیات،  درباره پیشگیرانه نبودن مجازات‌ها و میزان زندانی بودن برخی از مجرمان و اینکه سارقان پس از اینکه از زندان آزاد می‌شوندف دوباره دست به سرقت می‌زنند، گفت: سازمان زندان‌ها متولی اصلی این موضوع است و بیشتر تمرکز ما روی پیشگیری و کشف جرم است.

وی ادامه داد: همکاران ما بدون تعطیلی و به‌صورت ۲۴ ساعته در حال تلاش برای دستگیری سارقان و متخلفان قانون هستند اما باید برنامه‌هایی وجود داشته باشد که زندانیان پس از آزادی، مشغول به کار شوند و دوباره دست به سرقت نزنند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ افزود: افرادی که سابقه‌دار هستند به هیچ عنوان شامل تخفیف نمی‌شوند و با اشد مجازات با آن‌ها برخورد می‌کنیم. همچنین پس از آزادی زندانیان به ویژه سابقه داران، قصد داریم با پابندهای الکترونیکی این افراد را کنترل کنیم تا پیشگیری‌هایی لازم اتفاق بیفتند.

سردار گودرزی با اشاره به کشف اموال مسروقه و بازگرداندن آن‌ها به صاحبان اصلی‌شان، گفت: سارقان برخی از اموال سرقت شده را به سرعت می‌فروشند و در کنار آن‌ها باید مالخر را نیز دستگیر کنیم اما این قول را به مردم بدهم که پلیس با تمام قدرت در حال برخورد با سارقان و مالخران است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha