تور آنتالیا هتل آلبا رویال + عکس

روزهای تعطیلات تابستانی رو به پایان است و بسیاری از افراد به دنبال تور لحظه آخری آنتالیا (https://www.alibaba.ir/tour/antalya-lastsecond ) هستند تا تعطیلات خود را با تفریحات آبی بگذرانند، حمام آفتاب بگیرند و به خرید بروند. برای آشنایی درباره تور آنتالیا و اقامت در هتل آلبا رویال با ما همراه باشید.

سفر به پایتخت گردشگری ترکیه

تابستان و زمستان فرقی ندارد، آنتالیا را می توان پایتخت گردشگری ترکیه دانست که سالانه گردشگران بسیاری برای گشت و گذار به این شهر سفر می کنند.

سفر آنتالیا تمامی اعضای خانواده را راضی می کند، می توانید از جاذبه های گردشگری شهر دیدن کنید، به پارک های آبی بروید یا در سواحل این شهر آفتاب بگیرید و اگر عاشق خرید کردن و پاساژگردی هستید، آنتالیا علاوه بر مراکز خرید مدرن، بازارهای هفتگی دارد و  می توانید هر آنچه می خواهید، خریداری کنید.

زبان رسمی مردم آتالیا ترکی است و واحد پول این کشور لیر است. زمان محلی این شهر یک ساعت و 30 دقیقه از ساعت ایران عقب تر است.

بهترین زمان تور آنتالیا

همانطور که گفتیم آنتالیا در همه فصول پرگردشگر است اما در پاییز و زمستان نمی توانید شنا کرده یا در سواحل شنی آن آفتاب بگیرید. بهترین زمان سفر به آنتالیا از اواخر فروردین تا اوایل آبان است. اگر در اواخر تابستان و اوایل مهر به این شهر سفر کنید، می توانید تور لحظه آخری آنتالیا را با قیمتی ارزان رزرو کنید و تخفیف خوبی از هتل بگیرید.

فرودگاه آنتالیا

قبل از رزرو بلیط هواپیما یا تور آنتالیا دقت کنید که پروازهای ایرانی در فرودگاه اسپارنا فرود می آیند که 3 ساعتی از شهر فاصله دارد، شما می توانید با استفاده ار ترنسفر هتل به محل اقامتتان بروید، اگر تور خریداری کرده اید، تورلیدر با ون یا اتوبوس شما را به هتل می برد.

پرواز مستقیم تهران به آنتالیا توسط پروازهای ترکی انجام می شود که گران تر از پروازهای ایرانی است و در فرودگاه بین المللی آنتالیا به زمین می نشیند که 10 کیلومتر با مرکز شهر فاصله دارد.

هتل های آنتالیا

آنتالیا تنها بخاطر سواحل زیبای شنی، دریا و ساختمان های تاریخی پر طرفدار نیست، بلکه هتل های این شهر بسیار معروف است و بسیاری از مسافران برای تفریح و استراحت این شهر را انتخاب می کنند.

هتل های آنتالیا

بسیاری از هتل های مجلل و مدرن این شهر و دیگر کسب و کارهای خدمات گردشگری آن مانند رستوران های درجه یک یا آژانس های مسافرتی، به دلیل ارائه خدمات بالا به مسافران، جوایز بین اللملی کسب کرده اند.

بسیاری از هتل های آنتالیا، هتل ریزورت هستند که معمولا با یک یا چند استخر و ساحل اختصاصی تمامی امکانات تفریحی و رفاهی را برای مسافران فراهم کرده اند. این هتل ها عموما با مرکز شهر فاصله دارند و برای دسترسی به مراکز خرید یا جاذبه های دیدنی شهر باید از ترانسفر هتل یا حمل و نقل عمومی استفاده کنید.

شما می توانید هتل خود را با خدمات آل(All) یا یوآل (UALL) رزرو کنید؛ در اینصورت علاوه بر صرف سه وعده غذایی خود در هتل می توانید از کافی شاپ و دیگر خدمات هتل بصورت رایگان استفاده کنید.

بسیاری از مسافران آنتالیا ترجیح می دهند از خدمات بوآل استفاده کنند و از هتل بیرون نروند، تنها برای خرید یا دیدن جاذبه های دیدنی شهر، سری به مرکز شهر آنتالیا می زنند یا از تورهای هتل برای بازدید از اماکن تاریخی استفاده می کنند.

هتل آلبا رویال

در سفر به آنتالیا انتخاب هتل مناسب بسیار مهم است چراکه گردش و تفریح اصلی در هتل است، کف پارتی، شعبده بازی، آب تنی و تفریحات آبی، انواع فستیوال های موسیقی ملل، مسابقه های جذاب و … تنها کمی از برنامه هتل ریزوت های آنتالیا است، به همین دلیل هم رزرو هتل مناسب از اهمیت بالایی در این سفر برخوردار است.

هتل آلبا رویال

گاهی انتخاب از میان گزینه های زیاد هتل ریزورت ها با انواع خدمات، برای ما سخت می شود یا برنامه ریزی سفر برایمان دشوار است. نیازی به نگرانی نیست، شما می توانید کارهای خود را به علی بابا بسپارید و بهترین تور لحظه آخری آنتالیا را خریداری کنید، همچنین می توانید از میان گزینه های پیشنهادی هتل ها، بهترین آن را برای خود رزرو کنید.

هتل آلبا رویال (Alba Royal) یکی از هتل های لوکس و 5 ستاره آنتالیا است که در 224 اتاق از میهمانان پذیرایی می کند. تمامی اتاق های این هتل از تهویه مطبوع برخوردار است و امکاناتی همچون تلویزیون صفحه‌تخت با ماهواره، حمام اختصاصی و مینی‌بار دارند.

در رستوران هتل می توانید انواع غذاهای ترکی و بین المللی را امتحان کنید. زمان خود در هتل را می توانید به تفریحات آبی بپردازید یا در استخر روباز و سرپوشیده آن شنا کنید و پس از آن ساعتی به آفتاب گرفتن در ساحل خصوصی هتل بگذرانید.

زمین تنیس، سالن ورزشی اسپا، سونا و خدمات ماساژ از دیگر امکانات هتل آلبا رویال آنتالیا است. از دیگر خدمات و امکانات آن می توان به به پارکینگ، وای‌فای، ترنسفر فرودگاه، پذیرش 24 ساعته و … اشاره کرد.

همچنین می توانید از هتل خودرو اجاره کرده و برای خرید به مرکز شهر آنتالیا بروید یا از جاذبه های دیدنی آن بازدید کنید. ساعت تحویل اتاق 2 بعداز ظهر است. سوئیت ویژه ماه عسل در هتل آلبا رویال، این هتل را به انتخابی عالی برای زوج ها تبدیل کرده است.

فاصله هتل آبا رویال تا معابد آتنا و آپولو و موزه سیده 8 کیلومتر است و تا فرودگاه تقریبا 47 کیلومتر فاصله است.

سخن آخر

شما می توانید تور لحظه آخری آنتالیا با هتل آلبا رویال را از علی بابا خریداری کنید و سفری خاطره انگیز برای خود رقم بزنید، در برخی از تورهای علی بابا می توانید هزینه را اقساطی و در چند مرحله پرداخت کنید، به این صورت که 25 تا 50 درصد قیمت را در ابتدا پرداخت کرده و تور را رزرو می کند و سپس قسط های دیگر را در بازه زمانی مشخص تا پیش از سفر تسویه می کنید.

سلب مسئولیت: ایده آل مگ صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.
1 | (1)
ممکن است شما دوست داشته باشید
اشتراک در
اطلاع از
guest

1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
1
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x