معرفی 70 مدل از بهترین کفش زمستانی مردانه

با وجود آن زیره‌های درشت و چرم‌های غیرقابل نفوذ، کفش زمستانی مردانه از همه‌کاره‌ترین کفش‌هایی هستند که می‌توانید بخرید.

بنابراین روی چند جفت مناسب سرمایه‌گذاری کنید و فراموش نکنید که اگر به اندازه‌ای که آن‌ها مراقب پاهای شما هستند، شما هم به آن‌ها رسیدگی کنید، برای مدتی طولانی دوام خواهند داشت.

در این مطلب از ایده ال مگ به سراغ شیک‌ترین انواع کفش مردانه زمستانی رفته‌ایم تا بتوانید با وجود آن‌ها، استایل شخصی خود در زمستان را بهتر کنید. پس با ما همراه باشید تا 70 مدل از بهترین کفش زمستانی مردانه را با هم ببینیم:

مهم ترین معیارهای انتخاب یک کفش برای زمستان

در این قسمت به نکاتی می‌پردازیم که موقع انتخاب کفش زمستانی باید در نظر بگیرید. توجه به این موارد باعث می‌شود که همیشه در کفشی که برای زمستان می‌خرید، احساس راحتی و امنیت کنید.

معیارهای انتخاب کفش زمستانی مردانه مناسب
معیارهای انتخاب کفش زمستانی مردانه مناسب

1)چسبندگی کف کفش

مهم‌ترین نکته‌ای که در هنگام خرید کفش زمستانی خود باید در نظر بگیرید، چسبندگی کف آن است. زمستان، پوشیده از برف و رطوبت است، از این رو باید مطمئن شوید که در زمان راه رفتن روی سنگفرش‌های لیز زمستانی، سر نخورید. برای این کار باید به چنگال‌های زیره کفش نگاه کنید.

اطمینان حاصل کنید که کفشی که می‌خرید دارای چسبندگی باشد تا اصطکاک لازم را برایتان فراهم کند و باعث سر خوردن یا افتادن شما نشود.

2)راحتی و پارچه

در مورد پارچه‌ها، مطمئن شوید کفشی که می‌خرید از پارچه‌ای ساخته شده باشد که به آن حساسیت ندارید. در این مورد، پارچه‌های باکیفیت، همیشه حرف اول را می‌زنند.

بوت‌ها و نیم‌بوت‌های شیک زمستانی برای مردان

فراموش نکنید که پارچه‌های ارزان، فارغ از اینکه به آن‌ها حساسیت داشته باشید یا خیر، همیشه باعث تحریک می‌شوند.

در مورد راحتی، اطمینان حاصل کنید که کفش به اندازه کافی قابل تنفس است تا جریان هوای مناسبی داشته باشید و پاهایتان عرق نکند. البته تبادل حرارتی زیاد با محیط هم مناسب نیست و ممکن است پاهای شما در سرمای زمستان، به شدت سرد شود.

فراموش نکنید که راحتی و پارچه همیشه مکمل یکدیگرند. به عبارت دیگر، پارچه و بافت خوب یعنی راحتی بیشتر.

3)قیمت کفش

آخرین عاملی که باید در نظر گرفت، قیمت است. کفش‌های زمستانی در همه رنج‌های قیمتی عرضه می‌شوند. محدوده قیمت مورد نظر خود را انتخاب کنید و به آن پایبند باشید.

ممکن است فکر کنید که هر چه قیمت کفش بالاتر باشد، کیفیت کفش بیشتر است، اما این همیشه درست نیست. مطمئن باشید که در رنج قیمت‌های مورد نظر خود هم کفش‌های بسیار مناسبی را پیدا خواهید کرد.

بهترین مدل کفش زمستانی مردانه

شاید شناخت برخی تفاوت‌های ظریف میان انواع کفش زمستانی مردانه، به شما کمک کند که انتخاب بهتری داشته باشید. در این قسمت، 26 مدل از گرم‌ترین کفش مردانه به ویژه کفش مردانه چرم آمده است:

1)چکمه های چلسی

این چکمه‌ها قالب پا هستند و بلندی آن‌ها تا قوزک پا می‌رسد. آن‌ها همیشه با یک تکه جانبی کشسان ساخته می‌شوند که باعث راحتی بیشتر پاها می‌شود.

چکمه‌های چلسی یکی از معدود آیتم‌های قدیمی مد دوران ویکتوریا هستند که در دهه 1960 به لطف بیتلز؛ گروه راک انگلیسی، بازگشت بزرگی داشتند.

نیم‌بوت‌های چلسی، شیک و مقاوم در زمستان
نیم‌بوت‌های چلسی، شیک و مقاوم در زمستان

2)کفش های کوهنوردی

این کفش‌ها در واقع معادل زمستانی کفش‌های کتانی معمولی هستند. البته آن‌ها برای مواجهه با آب و هوای بد طراحی شده‌اند و در عین حال، پاهای شما را گرم نگه می‌دارند.

در انتخاب این کفش‌ها به دنبال کفی ضخیم، ساپورت محکم مچ پا و آستر و کفی بالشتکی باشید. سپس، با انتخاب روکش‌های چرمی درجه یک، آن‌ها را مدرن و شیک نگه دارید.

توجه داشته باشید که این کفش‌ها مناسب استایل‌های غیر‌رسمی هستند. بنابراین، با جین خام، پیراهن‌های فلانل و ژاکت‌های بافتنی کابلی، مناسب‌تر خواهند بود.

کفش‌های کوهنوردی، مناسب با انواع سبک‌های کژوال زمستانه برای آقایان
کفش‌های کوهنوردی، مناسب با انواع سبک‌های کژوال زمستانه برای آقایان

3)نیم بوت یا چکمه تا مچ پا

چکمه‌های مچ پا که از چکمه چلسی الهام گرفته‌اند هم مدل‌های نرم و خوش‌فرمی دارند. در این چکمه‌ها، به جای تکه کشسانی، زیپ یا بند به کار رفته است که به مرور زمان، کشیده نمی‌شود.

با این وجود، مردانی که مچ پاهای پهن‌تر یا ساق پاهای عضلانی بیشتری دارند، ممکن است در نیم بوت‌ها، احساس راحتی کمتری داشته باشند.

معمولا اگر این کفش‌ها با بلوز مردانه همرنگ و ست شوند، تیپ شما را بسیار فوق‌العاده می‌کنند.  

نیم‌بوت‌های ANKLE، گرم و مناسب برای استفاده روزانه در زمستان
نیم‌بوت‌های ANKLE، گرم و مناسب برای استفاده روزانه در زمستان

4)کفش های چوکا یا نوک برگشته

بلندی این کفش‌ها تا قوزک پا می‌رسد و معمولا با رویه‌های چرمی و زیره‌های لاستیکی ساخته می‌شوند. آن‌ها در واقع چکمه‌های بازی هستند که یا شلوار جین یا یک شلوار کلفت کتانی، به یک اندازه عالی به نظر می‌رسند. گفته می‌شود که ممکن است این چکمه‌ها، نام خود را از بازی چوگان گرفته باشند.

کفش‌های چوکا؛ انتخابی راحت و مناسب برای روزهای آفتابی زمستان
کفش‌های چوکا؛ انتخابی راحت و مناسب برای روزهای آفتابی زمستان

5)چکمه‌ های WINGTIP

این چکمه‌ها تیپی شیک اما نه چندان رسمی ایجاد می‌کنند. آن‌ها می‌توانند تکمیل‌کننده یک استایل کژوال مردانه باشند و یا استایل‌های بیش از اندازه خشک مجلسی را متعادل‌تر کنند. زمانی که جلا و درخشندگی به آن‌ها داده شود، بسیار زیبا به نظر می‌رسند.

انتخاب بهترین نیم بوت مردانه برای زمستان
انتخاب بهترین نیم بوت مردانه برای زمستان

6)چکمه های Pac

این دسته از چکمه‌های زمستانی شامل کفش‌هایی با کفه‌های لاستیکی بزرگ، عایق‌های زیاد و رویه‌هایی با ارتفاع ساق پا است. آن‌ها اغلب از یک آستر نرم و عایق ثابت یا متحرک در زیر یک پوسته ضد آب بیرونی تشکیل شده‌اند.

اما نقطه ضعف آن‌ها این است که ظاهری زمخت و حجیم دارند، بنابراین، در حالی که این چکمه‌ها برای استفاده معمولی در شهر یا کارهای زمستانی مانند خرد کردن چوب و بیل زدن عالی هستند، برای یک پیاده‌روی زمستانی بسیار سنگین و حجیم هستند.

انواع گرم ترین کفش مردانه برای زمستان
انواع گرم ترین کفش مردانه برای زمستان

7)چکمه های DRESS

چکمه‌های مجلسی مانند کفش‌های مجلسی هستند، اما برای پوشاندن مچ پا ساخته شده‌اند. آن‌ها بهترین انتخاب برای هماهنگی با لباس‌های رسمی در فصل زمستان محسوب می‌شوند و در حقیقت، کفش کت شلوار در زمستان هستند.

این روزها از بسیاری از مدل‌ها به عنوان چکمه‌های مجلسی یاد می‌شود. اما چکمه‌های پنجه‌دار با توری با بند بسته، واقعا جذاب هستند.

یک چکمه شیک مردانه برای موقعی‌های رسمی
یک چکمه شیک مردانه برای موقعی‌های رسمی

8)چکمه های زمستانی پنجه موکاسین

این کفش‌ها فاقد عایق یا گورتکس هستند، به همین دلیل، سبک هستند. به علاوه، ساختار چرمی و محکم آن‌ها به گونه‌ای است که خیلی خوب در برابر شرایط برفی، مقاومت می‌کند و پاهای شما را خشک نگه می‌دارد. همچنین، بسیار بادوام هستند و به گونه‌ای طراحی شده‌اند که هر چند سال یکبار تغییر شکل دهند.

نیم‌بوت‌های بادوام پنجه موکاسین برای آقایان شیک‌پوش
نیم‌بوت‌های بادوام پنجه موکاسین برای آقایان شیک‌پوش

9) چکمه های JODHPUR

یکی دیگر از انواع چکمه‌های همیشه محبوب چلسی، چکمه‌های Jodhpur هستند که در ابتدا برای اسب‌سواری طراحی شده بودند. آن‌ها دارای پنجه گرد، پاشنه بسیار کم و تسمه‌هایی هستند که معمولاً به دور کل مچ پا می‌پیچند.

چکمه‌های Jodhpur از هند نشات گرفته‌اند، و نام آن‌ها برگرفته از شهری است که چوگان‌سواران محلی در آن اسب‌سواری می‌کرده‌اند.
JODHPUR؛ چکمه‌ای گرم و مناسب برای زمستان
JODHPUR؛ چکمه‌ای گرم و مناسب برای زمستان

10)چکمه های اردکی

این مدل‌ها، ضد آب و بسیار بادوام هستند و در انواع شرایط آب و هوایی زمستان می‌توانید روی آن‌ها حساب کنید. به علاوه، مدل‌های بدون خط، برای استفاده در پاییز یا بهار هم می‌توانند مناسب باشند.

محافظت در برابر سرمای زمستان با چکمه‌های مدل اردکی مردانه
محافظت در برابر سرمای زمستان با چکمه‌های مدل اردکی مردانه

11)چکمه های بارانی روزانه زمستانی

اگر در منطقه‌ای زندگی می‌کنید که بیشتر از طوفان‌های برفی با بارش باران سر و کار دارید، این نیم‌بوت‌ها دارای کفی مقاوم در برابر لغزش و همچنین زبانه‌های کششی هستند که پوشیدن و درآوردن آن‌ها را آسان می‌کند.

به علاوه، برای مقابله با احساس عرق کردن کفش‌های بارانی، دارای یک آستر ضدمیکروبی هستند که به تنظیم دمای پا کمک می‌کند.

چکمه‌های نرم و راحت کوتاه مردانه برای روزهای بارانی
چکمه‌های نرم و راحت کوتاه مردانه برای روزهای بارانی

12)بوت پیاده روی

بوت‌های پیاده‌روی مردانه، تنوع بسیار زیادی دارند. نمونه کلاسیک این مدل مربوط به شرکت Danner و سبک بوت Mountain Light بود که رای اولین بار در سال 1979 معرفی شد.

رویه‌های چرمی یک تکه، زیره‌های Vibram و ساختار دوختی که می‌توانند به طور کامل بازسازی شوند، آن‌ها را به انتخابی همه جانبه تبدیل کرده است.

کفش‌های مناسب پیاده‌روی در زمستان برای مردان
کفش‌های مناسب پیاده‌روی در زمستان برای مردان

13)چکمه های اداری زمستانی

این چکمه‌ها با جنس چرم و زیره‌های بادوام، انتخابی مناسب و شیک برای محیط‌های کاری هستند و ارزش سرمایه‌گذاری دارند.

چکمه‌های شیک و راحت اداری، مخصوص زمستان
چکمه‌های شیک و راحت اداری، مخصوص زمستان

14)چکمه های شکار

برای داشتن یک استایل غیررسمی در فصل زمستان، پوشیدن چکمه‌های شکار، انتخابی عالی است. این چکمه‌ها، ساختاری ضد آب دارند و زیره‌های آن‌ها، لژدار و سنگین است. به علاوه، این چکمه‌‌ها، از لحاظ ارتفاع و سبک هم تنوع قابل توجهی دارند.

نیم‌بوت‌های مدل شکاری برای روزمره و تفریحات زمستانی
نیم‌بوت‌های مدل شکاری برای روزمره و تفریحات زمستانی

15)بوت های کاری

چکمه‌های کاری که برای انجام کارها طراحی شده‌اند، از سنگین‌ترین ساخت‌وسازها در بین هر سبک چکمه‌ای برخوردارند. این چکمه‌ها، دارای ساختار ضد آب، کفی ضخیم و سنگین و آسترهای قابل تنفس هستند که آن‌ها را در طول روزهای سرد زمستان، راحت نگه می‌دارد.

حس راحتی و آرامش با چکمه‌های کاری مردانه برای زمستان
حس راحتی و آرامش با چکمه‌های کاری مردانه برای زمستان

16)چکمه های بارانی

چکمه‌های بارانی که به‌عنوان چکمه‌های ولینگتون، یا گالش نیز شناخته می‌شوند، فقط به اندازه‌های بچگانه و رنگ زرد ختم نمی‌شوند. گزینه‌های چکمه ضد آب زیادی وجود دارد، اما چکمه‌های بارانی سبک متمایزی دارند که پیشنهاد می‌کنیم برای زمستان امسال از دست ندهید.

این چکمه‌ها از زمان ظهور خود در سال 1956 تا به حال، بارها امتحان خود را پس داده‌اند و یک عایق بی‌نظیر برای سرمای زمستان هستند.

روزهای بارانی و برفی با بوت‌های شیک و بلند مردانه
روزهای بارانی و برفی با بوت‌های شیک و بلند مردانه

17) چکمه های دربی

چکمه‌ها یا نیم‌بوت‌های دربی نسخه ای از کفش‌های رسمی کلاسیک دربی هستند. آنها ضد آب هستند و انتخابی مناسب برای زمستان‌های سخت محسوب می‌شوند.

مشکی، قهوه‌ای و خرمایی رنگ‌هایی هستند که می‌توان آن‌ها را برای یک ظاهر رسمی کامل پوشید. با این حال، اگر می‌خواهید انتخابی متفاوت داشته باشید، به دنبال یک جفت رنگ آبی یا شرابی باشید.

زمستان‌های سخت با چکمه‌های دربی
زمستان‌های سخت با چکمه‌های دربی

18)چکمه های برفی

وقتی هوا واقعا سرد می‌شود، چیزی کمتر از یک چکمه کاملا عایق و ضد آب جواب نمی‌دهد. چکمه‌های برفی در شرایط مرطوب، برفی یا یخبندان عالی هستند و نمای بیرونی آن‌ها هم به راحتی تمیز می‌شوند.

البته این را هم اضافه می‌کنیم که چکمه‌های برفی نسبت به سایر چکمه‌های هوای سرد، سنگین‌تر بوده و تبادل حرارتی کمتری با محیط دارند.

چکمه‌های برفی؛ گرم، راحت و بادوام
چکمه‌های برفی؛ گرم، راحت و بادوام

19) چکمه های بروگ

امروزه سوراخ روی این چکمه‌ها کاملا تزئینی است، اما ریشه آن به سبک زندگی کشاورزان اسکاتلندی بازمی‌گردد که به دنبال راهی برای تخلیه آب باتلاقی از کفش‌های خود در مزارع بودند.

به هر حال، چکمه‌های بروگ یک استایل هوشمند و غیررسمی عالی برای زمستان است. می‌توانید آن‌ها را با کت و شلوار پشمی محل کار یا انواع ژاکت‌های بافتنی ست کنید.

دقت کنید که هرچه سوراخ‌های چکمه بیشتر باشد، سبک آن، غیر‌رسمی‌تر است. از طرف دیگر، هرچه رنگ چکمه تیره‌تر باشد، رسمی‌تر است.

بنابراین، یک بوت برنزه بهترین گزینه برای لباس‌های غیررسمی است. در حالی که یک چکمه بروگ مشکی، می‌تواند تکمیل‌کننده یک استایل رسمی مردانه باشد.

کفش‌های بروگ، انتخابی خاص و جذاب برای مردان در زمستان
کفش‌های بروگ، انتخابی خاص و جذاب برای مردان در زمستان

20)چکمه های سنگری یا TRENCH

این چکمه‌ها با الهام از سبک‌های کلاسیک نظامی، دارای پاشنه‌های بلندتر و بندهای بیشتری هستند. این چکمه‌ها در زمستان با لباس‌های غیررسمی یا مجلسی عالی ست می‌شوند و از نظر تناسب اندام، جایی بین چوکا و کفش کوهنوردی قرار می‌گیرند.

بهترین کفش مردانه برای زمستان با مدل‌های TRENCH
بهترین کفش مردانه برای زمستان با مدل‌های TRENCH

21)چکمه های رزمی

واقعیت این است که در این مدل‌ها، عملکرد بر فرم ترجیح داده می‌شود. این چکمه‌ها، ترکیبی عالی از چسبندگی، استحکام و محافظت را ارائه می‌دهند.

چکمه رزمی مردانه، بادوام و شیک
چکمه رزمی مردانه، بادوام و شیک

22)چکمه های کاری Slip-On

در این چکمه‌ها معمولا از سیستم بند استفاده نمی‌شود. بلکه اغلب دارای دسته‌های بزرگ یا زبانه‌های کششی و یک بند نسبتا شل هستند که کار پوشیدن آن‌ها را راحت می‌کند.

چکمه‌های  Slip-Onاز مواد بسیاری از جمله؛ لاستیک، نئوپرن، چرم، پارچه، یا پوست گوسفند ساخته می‌شوند و بسته به کاربردی که برای آن طراحی شده‌اند، ممکن است عایق‌بندی شوند یا خیر. به علاوه، ممکن است درجات مختلفی از مقاومت در برابر آب و راحتی راه رفتن را داشته باشند.

مزیت اصلی چکمه‌های Slip-On، راحتی و سهولت تمیزکاری آن‌ها است و اصولا برای پیاده‌روی‌های طولانی، ساخته نشده‌اند.

بوت‌های Slip-On با قابلیت رسیدگی آسان در زمستان
بوت‌های Slip-On با قابلیت رسیدگی آسان در زمستان

23)چکمه های کابویی

این چکمه‌ها، کفش‌هایی پاشنه بلند با پنجه‌های گرد یا نوک‌تیز و بدون بند هستند که معمولا از چرم گاوی ساخته می‌شوند. به علاوه گاهی، تزئینات جانبی هم دارند.

این مدل‌ها که در اصل برای کارهای ویژه روزهای طولانی سوار بر اسب طراحی شده بودند، کفی صاف دارند و باید آن‌ها را برای خودشان، یک سبک خاص دانست.

سبک کابویی چکمه مردانه، مخصوص اقایان خاص‌پسند
سبک کابویی چکمه مردانه، مخصوص اقایان خاص‌پسند

24)کفش های بنددار زمستانی

ساختاری چرمی این کفش‌ها به مرور زمان پتینه‌ای جذاب ایجاد می‌کند و این پاشنه لاستیکی به این معنی است که این چکمه‌ها را می‌توان برای مناسبت‌های رسمی‌تر زمستانی هم پوشید.

کفش بنددار زمستانی مردانه، شیک و راحت
کفش بنددار زمستانی مردانه، شیک و راحت

25)چکمه های مهندسی

چکمه‌های مهندسی یکی از معدود انواع چکمه‌هایی است که در آمریکا تولید می‌شود. این مدل‌ها، طراحی بلند و بدون بند و ساختاری فوق‌العاده بادوام دارند. این چکمه‌ها با یک شلوار جین بوت کات در یک تیپ غیررسمی زمستانه، عالی به نظر می‌رسند.

طراحی شیک و مردانه برای بهترین و مقاوم‌ترین کفش‌های زمستانی
طراحی شیک و مردانه برای بهترین و مقاوم‌ترین کفش‌های زمستانی

26) چکمه های چرمی صحرا

اگر واقعا می‌خواهید در طول زمستان ظاهری رسمی داشته باشید، اما پاهایتان گرم و راحت بماند، می‌توانید یک جفت چکمه چرمی صحرایی انتخاب کنید.

این چکمه‌ها تا مچ پا بلند هستند و معمولا دارای 3 جفت سوارخ بند هستند تا محکم شوند و به راحتی روی پاهای شما قرار بگیرند. آنها کاملاً همه کاره هستند و با اکثر لباس‌های رسمی هماهنگ می‌شوند.

کفش مردانه چرم برای زمستان، شیک و راحت
کفش مردانه چرم برای زمستان، شیک و راحت

مدل های شیک کفش زمستانی مردانه

در قسمت قبل، بهترین مدل‌های کفش زمستانی مردانه را به شما معرفی کردیم، اما در این قسمت از شما دعوت می‌ کنیم تا نمونه‌های بیشتری ببینید و از آن‌ها ایده بگیرید.

کفش مردانه زمستانی برای آقایان خوش‌سلیقه
کفش مردانه زمستانی برای آقایان خوش‌سلیقه
بهترین مدل‌های کفش زمستانی مردانه
بهترین مدل‌های کفش زمستانی مردانه
رنگ مشکی نیم‌بوت‌های مردانه برای موقعیت‌های رسمی‌تر
رنگ مشکی نیم‌بوت‌های مردانه برای موقعیت‌های رسمی‌تر
کفش بند‌دار زمستانی شیک و بادوام
کفش بند‌دار زمستانی شیک و بادوام
بهترین انتخاب‌ها برای کفش مردانه زمستانی
بهترین انتخاب‌ها برای کفش مردانه زمستانی
طراحی زیبا و شیک کفش زمستانی مردانه
طراحی زیبا و شیک کفش زمستانی مردانه
چکمه مردانه چرم برای زمستان
چکمه مردانه چرم برای زمستان
ترکیب رنگ‌های نخودی و کرم برای نیم‌بوت مردانه زمستانی
ترکیب رنگ‌های نخودی و کرم برای نیم‌بوت مردانه زمستانی
یخبندان زمستان و کفش‌های مقاوم لژدار
یخبندان زمستان و کفش‌های مقاوم لژدار
بسیاری از این کفش‌ها به ویژه کفش‌های اسپرت در رنگ سفید هم عرضه می‌شوند و اگر لباس‌هایتان تیره است، می‌توانید استایل با کفش سفید را امتحان کنید. 
استفاده از زیپ جانبی برای راحتی کفش زمستانی مردانه
استفاده از زیپ جانبی برای راحتی کفش زمستانی مردانه
زیره‌های درشت و بادوام برای چکمه‌های زمستانی مردان
زیره‌های درشت و بادوام برای چکمه‌های زمستانی مردان
شیک‌ترین نمونه‌های کفش و بوت زمستانی برای آقایان
شیک‌ترین نمونه‌های کفش و بوت زمستانی برای آقایان
نمونه‌هایی از بهترین نیم بوت مردانه برای زمستان 1403
نمونه‌هایی از بهترین نیم بوت مردانه برای زمستان 1403
چکمه مهندسی شیک چرم
چکمه مهندسی شیک چرم
تلفیق دو جنس جیر و چرم در کفش زمستانه مردانه
تلفیق دو جنس جیر و چرم در کفش زمستانه مردانه
مدل‌هایی از گرم ترین کفش مردانه با عایق داخلی
مدل‌هایی از گرم ترین کفش مردانه با عایق داخلی
کفش مردانه زمستانی به سبک نظامی
کفش مردانه زمستانی به سبک نظامی
چکمه‌های کابویی، انتخابی خاص و متمایز برای زمستان
چکمه‌های کابویی، انتخابی خاص و متمایز برای زمستان
زیتونی، رنگی خاص و متفاوت برای کفش‌های زمستانی مردانه
زیتونی، رنگی خاص و متفاوت برای کفش‌های زمستانی مردانه
نقش و نگار روی چرم در کفش لژدار زمستانی برای آقایان
نقش و نگار روی چرم در کفش لژدار زمستانی برای آقایان
بندینک‌های چسبی و عایق خزدار در کفش شیک زمستانی مردانه
بندینک‌های چسبی و عایق خزدار در کفش شیک زمستانی مردانه
چرم، جنسی مناسب و بادوام برای کفش‌های شیک زمستانی
چرم، جنسی مناسب و بادوام برای کفش‌های شیک زمستانی
ترکیب رنگ‌های زیتونی و مشکی در کفش کوهنوردی زمستانی
ترکیب رنگ‌های زیتونی و مشکی در کفش کوهنوردی زمستانی
شیک‌ترین مدل‌های کفش مردانه برای زمستان 1403
شیک‌ترین مدل‌های کفش مردانه برای زمستان 1403
لژهای محکم و قطور کفش‌های زمستانی برای مقابله با رطوبت و سرما
لژهای محکم و قطور کفش‌های زمستانی برای مقابله با رطوبت و سرما
به کار بردن پارچه جیر و چرم ساده و پوست ماری در نیم‌بوت شیک مردانه
به کار بردن پارچه جیر و چرم ساده و پوست ماری در نیم‌بوت شیک مردانه
مشکی؛ رنگی همه‌پسند برای کفش‌های زمستانی آقایان
مشکی؛ رنگی همه‌پسند برای کفش‌های زمستانی آقایان
وجود عایق‌های کرکی و پشمی در کفش‌های شیک زمستانی
وجود عایق‌های کرکی و پشمی در کفش‌های شیک زمستانی
یک طراحی شیک و خاص برای بوت مردانه در زمستان
یک طراحی شیک و خاص برای بوت مردانه در زمستان
آبی، رنگی متمایز و خاص برای یک جفت کفش شیک زمستانی
آبی، رنگی متمایز و خاص برای یک جفت کفش شیک زمستانی
کناره‌های کشسانی کفش زمستانی مردانه برای استفاده راحت‌ تر
کناره‌های کشسانی کفش زمستانی مردانه برای استفاده راحت‌ تر
ست کردن یک جفت کفش شیک زمستانی با شلوار کتان ضخیم
ست کردن یک جفت کفش شیک زمستانی با شلوار کتان ضخیم
جنس چرمی نرم برای بوت‌های بلند مردانه در زمستان
جنس چرمی نرم برای بوت‌های بلند مردانه در زمستان
یک جفت کفش ساقه کوتاه جیر مردانه، مناسب زمستان
یک جفت کفش ساقه کوتاه جیر مردانه، مناسب زمستان
طراحی ساده و شیک نیم‌بوت مردانه زمستانی
طراحی ساده و شیک نیم‌بوت مردانه زمستانی
نیم‌بوت بنددار به سبک خاص نظامی برای استفاده در پاییز و زمستان
نیم‌بوت بنددار به سبک خاص نظامی برای استفاده در پاییز و زمستان
چکمه‌های بلند مردانه بند‌دار، گرم و شیک
چکمه‌های بلند مردانه بند‌دار، گرم و شیک
انتخاب شیک‌ترین و به‌روزترین کفش‌های زمستانی برای آقایان خوش‌پوش
انتخاب شیک‌ترین و به‌روزترین کفش‌های زمستانی برای آقایان خوش‌پوش
سگک‌های متوالی؛ یک طراحی متفارت برای کفش‌های زمستانی مردانه
سگک‌های متوالی؛ یک طراحی متفارت برای کفش‌های زمستانی مردانه
بروگ؛ سبکی خاص و شیک برای کفش زمستانی مردان
بروگ؛ سبکی خاص و شیک برای کفش زمستانی مردان
طراحی‌های ساده کفش‌های زمستانی مردانه؛ مناسب محیط‌های رسمی و اداری
طراحی‌های ساده کفش‌های زمستانی مردانه؛ مناسب محیط‌های رسمی و اداری
بوت مردانه لژدار و بنددار با طراحی خاص و شیک
بوت مردانه لژدار و بنددار با طراحی خاص و شیک
به روزترین انتخاب‌ها برای کفش مردانه زمستانی
به روزترین انتخاب‌ها برای کفش مردانه زمستانی
چکمه‌های شیک و دو رنگ سگک‌دار مردانه؛ مناسب فصل زمستان
چکمه‌های شیک و دو رنگ سگک‌دار مردانه؛ مناسب فصل زمستان

کلام آخر

امیدواریم دیدن این مدل‌های شیک و خاص، ایده های خوبی در اختیارتان قرار داده باشد. برای ما بگویید، انتخاب شما چیست و کدام مدل‌ها، برایتان جذاب‌تر بوده است؟ منتظر خواندن بازخوردهای مفید شما در بخش نظرات مقاله هستیم. شاد و برقرار باشید و زمستان خوبی پیش رو داشته باشید.

سوالات متداول

آیا چکمه‌های زمستانی باید یک سایز بزرگ‌تر باشند؟

خیر، چکمه‌های زمستانی معمولاً کمی بزرگ‌تر از انواع دیگر کفش‌ها ساخته می‌شوند، بنابراین نیازی به افزایش سایز هنگام خرید ندارید.

بهترین متریال برای چکمه‌های زمستانی چیست؟

برای چکمه‌های زمستانی، مواد رویه باید هم محکم و هم مقاوم در برابر آب باشد. بنابراین، به دنبال چکمه‌های ساخته شده با نایلون یا چرم با عایق رطوبتی از پیش تصفیه شده باشید.

بهترین چکمه‌های هوای خیلی سرد کدامند؟

سبک‌های متنوعی در این مورد وجود دارند، اما چکمه‌های شکار، چکمه‌های برفی و چکمه‌های دربی در این مورد مناسب‌ترند.

4.5 | (6)
منبع dmarge nymag looksgud
ممکن است شما دوست داشته باشید
اشتراک در
اطلاع از
guest

1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
1
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x