روحانی: شرایط اینگونه باشد، سوپر لیگ کاراته از بین می‌رود؛ مدعی قهرمانی هستیم

تهران- ایرنا- سرمربی تیم کاراته بیمه تعاون با انتقاد از نحوه برگزاری سوپر لیگ، گفت: اگر شرایط اینگونه باشد و برنامه‌ریزی مناسب صورت نگیرد، سوپر لیگ کاراته از بین خواهد رفت.

حسن روحانی در گفت‌وگو با ایرنا در خصوص برگزاری هفته دوم سوپر لیگ کاراته باشگاه‌های کشور، اظهار داشت: با وقفه نسبتا طولانی، دور دوم برگزار شد که این اتفاق خوبی نیست. هرچند نفرات مطرحی چون سجاد گنج‌زاده، بهمن عسگری و مهدی خدابخشی را نسبت به فصل گذشته در اختیار نداریم، اما امسال هم مدعی قهرمانی هستیم.

وی با بیان اینکه هر تیم می‌تواند در دیدارهای خود تنها از ۲ ملی‌پوش بهره ببرد، عنوان کرد: صالح اباذری، مهدی عاشوری، محمود نعمتی، بهنام دهقان‌زاده، مرتضی نعمتی و علی‌اصغر آسیابری؛ نفرات مطرح تیم بیمه تعاون هستند. تیم خوبی داریم و تلاشمان دفاع از عنوان قهرمانی است.

روحانی در پاسخ به این سئوال که آیا سوپر لیگ کاراته بازخورد لازم را داشته است، گفت: فصل گذشته نیز بارها در صحبت با مسئولان فدراسیون و سازمان لیگ از آنان خواستم، اقداماتی انجام دهند تا مسابقات دیده شود. وقتی رسانه در لیگ نباشد و برنامه‌ریزی منظمی نداشته باشیم، طبعا حامیان مالی نیز رغبتی برای سرمایه‌گذاری ندارند و در نهایت کاراته لطمه می‌بیند.

سرمربی تیم کاراته بیمه تعاون گفت: فصل گذشته نیز همین مشکل را داشتیم و مشخص نبودن زمان مسابقات، مشکلات زیادی ایجاد کرد. هفته بعد دیدارهای حساسی داریم و از مسئولان سازمان لیگ خواسته‌ام تا زمان برگزاری را زودتر مشخص کنند. اگر شرایط همینگونه پیش برود و فکری برای برگزاری مطلوب نکنیم، مطمئن باشید سال آینده چیزی به نام سوپر لیگ وجود نخواهد داشت و آسیب آن را تیم ملی می‌بیند.

وی در خصوص شرایط تیم ملی کاراته ایران، بیان کرد: بعد از جلسات طولانی و آن همه اظهار نظر که خروجی مناسبی نداشت، بسیاری از ملی‌پوشان و نفرات مطرح در قهرمانی کشور شرکت نکردند. تیم ملی کار بسیار سختی دارد اما امیدوارم امسال نتایج خوبی کسب کند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha