«طاووس خانم و ازدواج‌هایش» روایتی کمدی از علی ژکان

تهران- ایرنا- نمایش «طاووس خانم و ازدواج‌هایش» به کارگردانی علی ژکان و تهیه‌کنندگی لیلا فریدنی از دوشنبه در سالن اصلی فرهنگسرای نیاوران روی صحنه می‌رود.

به گزارش ایرنا، علی ژکان از کارگردان‌های مطرح سینما و تئاتر ایران است که کارگردانی کارهایی چون فیلم‌های سینمایی «مادیان»، «دخترک کنار مرداب»، «چهره به چهره»، «عیسی می‌آید»، «سایه به سایه» و «اولین امضا برای رعنا» را در کارنامه دارد.

 «طاووس خانم و ازدواج‌هایش» در فرهنگسرای نیاوران/ روایتی کمدی از علی ژکان

فرهاد بشارتی، شقایق رهبری، لیلا فریدنی، شاپور کلهر، رضا امامی، محمد جواد اکبری، علی ابراهیمی و داریوش سلیمی از جمله بازیگرانی هستند که در نمایش «طاووس خانم و ازدواج‌هایش» به ایفای نقش می‌پردازند.

در خلاصه داستان این اثر آمده است: هوشنگ و طاهره سعی دارند با ازدواج دخترشان، بی‌پولی و بی‌درایتی خودشان را جبران کنند اما در این مسیر اتفاقاتی رخ می‌دهد.

نمایش طاووس خانم و ازدواج‌هایش تا آخر اردیبهشت ماه در سالن اصلی (خلیج فارس) فرهنگسرای نیاوران، هر شب ساعت ۲۱ روی صحنه می‌رود.

از دیگر عوامل این نمایش می‌توان به: امیر جاوید نیک(مجری طرح)، غلامحسین شاه‌علی(مشاور پروژه)، فرامرز بادرام‌پور(طراح صحنه و لباس)، وحید چهل امیرانی(آهنگساز)، محمد قومی(طراح گریم)، رضا سمیاری(عکاس) و حامد قریب (مشاور رسانه) اشاره کرد.

سرخط اخبار فرهنگ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha