خبرگزاری کار ایران

افق پیش روی توزیع برق، گذر از مدیریت سنتی به مدیریت فعال و هوشمند

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۶۵۳۷

معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر در مراسم افتتاحیه بیست و هشتمین کنفرانس بین المللی شبکه های توزیع گفت: توزیع برق با توجه به این که پیشانی دار خدمات و عرضه کننده انرژی برق به مردم است، دارای اهمیت و جایگاه ویژه ای است.

به گزارش ایلنا از وزارت نیرو، محسن ذبیحی با اشاره به اینکه امروزه تغییرات و پیچیدگیها در حوزه توزیع برق زیاد است، خاطرنشان ساخت: باید تغییراتی که در جامعه شاهد هستیم منطبق بر نیازمندیها باشد.

وی با بیان این که تحولات متعددی را در حوزه برق و  منحنی زمان را طی سه مرحله  ایمنی و تاب آوری، یکپارچه سازی و ریزشبکه ها شاهد هستیم، تاکید کرد: باید چشم اندازی را ترسیم کنیم تا از مدیریت سنتی توزیع به مدیریت فعال و هوشمند توزیع گذر کنیم. 

وی علت شرایط ناترازی در حوزه برق را ناشی از بد مصرفی دانست و یادآور شد: این موقعیت؛ یک فرصت تاریخی ایجاد کرده تا توزیع برق نگاه و رویکرد خود را تغییر دهد. باید تلاش کنیم  تا در ارتباط با توزیع و تغییراتی که در مدلهای فکری ایجاد شده، تهدیدها را به فرصت تبدیل کرده و شاهد تحول در حوزه توزیع برق باشیم.

معاون هماهنگی توزیع توانیر در عین حال اظهار امیدواری کرد با توسعه ظرفیتها  در حوزه برق؛ افق پیش رو؛ طراحی یک پلتفرم برای ارائه خدمات و حضور بازیگرانی که در حوزه توزیع می توانند نقش ایجاد کنند باشد تا از طریق آن تاب آوری شبکه ها رو بالا ببریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز