خودروهای وارداتی و برقی فردا عرضه می‌شود؟

در حالی هفته گذشته، رئیس سازمان توسعه‌ تجارت از عرضه اولین خودروهای برقی از فردا (یکشنبه ١۶ اردیبهشت ماه) خبر داد که طبق شنیده‌ها، مدیر سامانه یکپارچه خودروها عنوان کرد که عرضه‌ خودروهای وارداتی برای ثبت‌نامی‌های قبلی است؛ بنابراین هنوز هیچ چیز مشخصی در این زمینه وجود ندارد و سایت سامانه در حال به‌روزرسانی است.

به گزارش صدای بورس،سه‌شنبه هفته گذشته (١١ اردیبهشت ماه) بود که رئیس سازمان توسعه‌ تجارت از عرضه‌ خودروهای وارداتی و برقی از روز یکشنبه (۱۶ اردیبهشت ماه) در سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی خبر داد. به گفته‌ ضیغمی، طبق سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تصمیم بر این شده است که سامانه فروش خودروهای وارداتی از ۱۶ اردیبهشت ماه فعال و خودروهای برقی و وارداتی نیز عرضه شوند. خودروهای وارداتی و برقی فردا عرضه می‌شود؟

به‌ دنبال این موضوع، موضوع را از مدیر سامانه یکپارچه خودروهای‌وارداتی مورد پیگیری قرار داد؛ بر اساس این پیگیری مدیر سامانه یکپارچه خودروها اعلام کرد که هنوز اطلاعات به صورت دقیق در دست نیست و جلسات پیرامون این موضوع ادامه دارد.

اما شنیده‌ها حاکی از آن است که این مقام مسئول در روز گذشته در مصاحبه‌ای اعلام کرده است: ”عرضه خودروهای‌وارداتی در روز یکشنبه مختص ثبت‌نام کنندگان قبلی است و فعلا برنامه‌ای برای ثبت‌نام جدید وجود ندارد.”

چندین نوبت دیگر نیز این موضوع را مورد پیگیری قرار گرفت ، اما هنوز پاسخی در این خصوص دریافت نشده است؛ ضمن اینکه سایت سامانه عرضه‌ خودروهای‌وارداتی نیز در حال به‌روزرسانی است و اگر قرار باشد از فردا عرضه‌ای صورت بگیرد، هنوز اطلاعیه‌ای از این عرضه اطلاع‌رسانی نشده است.

منبع:ایسنا

کد خبر 494655

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • خودروی برقی مصرف سوخت کشور را بالا می برد

    خودروی برقی مصرف سوخت کشور را بالا می برد

    آنچه که درباره خودروی برقی عنوان می‌شود، فقط بازی با الفاظ خوب است، اما دست کم ۲۰ سال طول می‌کشد تا آن ناوگان جایگزین ناوگان فعلی شود. در حالی که اکنون مشکل اصلی کشور ما در رابطه با مصرف سوخت و آلایندگی، ترافیک سنگین ناشی از عدم توسعه یافتگی نظام حمل و نقل عمومی کشور شامل بار و مسافر و درون شهری و برون شهری است.

  • جزئیات دور جدید فروش خودروهای وارداتی

    جزئیات دور جدید فروش خودروهای وارداتی

    در این مرحله متقاضیان می‌توانند یک اولویت از سبد محصولات اعلامی انتخاب نمایند. البته هیچگونه ثبت نام جدیدی در این مرحله انجام نشده و انتخاب خودرو در سامانه صرفا برای ثبت نام کنندگان مرحله اول که در اسفند ماه سال ۱۴۰۱ است.

  • اما و اگرهای وجود تقاضا برای خودروهای برقی

    اما و اگرهای وجود تقاضا برای خودروهای برقی

    قرار است فردا یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه برای اولین بار خودروهای وارداتی برقی در سامانه یکپارچه عرضه شود، خودروهایی که بالاخره بعد از چالش‌ها و انتقادات فراوان به مرحله عرضه رسیده؛ اما سوالی که مطرح می‌شود این است که مشتری خودروهای وارداتی برقی چه کسانی هستند؟

  • عرضه خودروهای وارداتی از ۱۶ اردیبهشت آغاز می‌شود

    عرضه خودروهای وارداتی از ۱۶ اردیبهشت آغاز می‌شود

    عرضه خودروهای وارداتی از روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت در سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی آغاز می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =