هوشنگ توکلی: دولت سیزدهم جریان جدیدی را در فیلم‌سازی راه انداخت

پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون با تاکید بر ضرورت سوق دادن ساخت فیلم‌سازی به بخش خصوصی گفت: تلاش‌های زیادی صورت گرفته، دولت سیزدهم متحمل زحمات زیادی شد، اما توانست خط و جریان تولید فیلم را عوض کند.

به گزارش اینتیتر به نقل از ایرنا، هوشنگ توکلی درباره شعار سال(جهش تولید با مشارکت مردمی) و خصوصی‌سازی آثار سینمایی اظهار داشت: باید فیلم سازی سمت بخش خصوصی می‌رفت که انجام شد، در این سه سال دولت سیزدهم و وزارت فرهنگ تلاش کردند جریان جدیدی را حتی با صرف هزینه‌های سنگین راه بیاندازند و زحمت کشیدند، خسارت هم متحمل شدند، اما خط تولید فیلم را عوض کردند.

پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون تغییر مسیر در صنعت فیلم‌سازی در چند سال اخیر در دولت مردمی را مطلوب خواند و گفت: در جشنواره فیلم فجر ۱۴۰۳ باید ببینیم که حاصل این سال‌ها تلاش، کار، تغییر جهت و نگاه چه می‌شود، دولت مردمی در این سال‌ها تجربه و خیلی هزینه کرد و باید ببینیم چه نتیجه‌ای خواهد داشت.

این پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون گفت: نگاه جدید در جهت مقابله و تغییر نگاه‌های تخریبی در حوزه فرهنگ شکل گرفته است، این هم طبیعی است که مقاومت شود و حرف هایی هم بزنند، اما باید شکیبا بود،مقداری آرام حرکت کنیم، باید به نتیجه فکر کنیم.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.