۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۲:۳۳

امیرعبداللهیان در دیدار وزیر خارجه بنگلادش:

خواست مشترک همه مردم جهان حمایت از مساله فلسطین است

خواست مشترک همه مردم جهان حمایت از مساله فلسطین است

وزیر خارجه در دیدار همتای بنگلادشی خود بر اهمیت تعامل بین کشورهای اسلامی در حمایت از فلسطین و مقابله با جنایات رژیم صهیونیستی به عنوان خواست مشترک ملت‌های مسلمان و همه مردم جهان تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حسن محمود وزیر امور خارجه بنگلادش در حاشیه اجلاس سران اسلامی در بانجول، در دیدار حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان، به گفت‌وگو و تبادل نظر در مورد روند توسعه روابط تهران و داکا و همچنین مسائل مورد اهتمام مشترک از جمله موضوعات در دستور کار اجلاس سران اسلامی پرداخت.

امیرعبداللهیان ضمن قدردانی از مواضع دولت و مردم بنگلادش در حمایت از مردم فلسطین، بر اهمیت تعامل و هماهنگی بین کشورهای بزرگ اسلامی در حمایت از مساله فلسطین و مقابله با جنایات رژیم صهیونیستی به عنوان خواست مشترک ملت‌های مسلمان و همه مردم جهان تاکید کرد.

حسن محمود وزیر امور خارجه بنگلادش نیز ضمن ابراز خرسندی از فرصت دیدارش با همتای ایرانی، موضع اصولی و قاطع جمهوری اسلامی ایران در حمایت از مردم فلسطین را ارزشمند و تحسین برانگیز خواند.

وزیر خارجه بنگلادش در این دیدار بر ضرورت اقدام فوری و قاطع کشورهای اسلامی برای توقف جنایات رژیم اسرائیل در غزه تاکید کرد.

کد خبر 6096688

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha