ماندگارترین عطر زنانه در بهار که نیاز به تمدید ندارد

ماندگارترین عطر زنانه در بهار که نیاز به تمدید ندارد
تورهای مسافرتی لحظه آخر

عطر زنانه با توجه ترکیبات و فرمولاسیونی که در تهیه و ساخت آن به کار رفته، مدت دوام و ماندگاری متفاوتی را تجربه می‌کند. در این بین، برخی از عطرهای حاضر در سرزمین عطرها، بیشتر از رایحه و عطارشان، به ماندگاری منحصربه‌فردی که دارند، معروف هستند.

کاماپرس در این گزارش، ماندگارترین عطر زنانه در بهار با کمترین نیاز به تمدید را با جست‌وجو در فروشگاه‌های عطر معرفی می‌کند.

عطر زنانه کوکو نویر شنل (CHANEL – Coco Noir)

کوکو نویر معمولا با دو دسته از مخاطب‌ها روبه‌رو می‌شود؛ یا آن‌هایی که دیوانه‌وار دوستش دارند و یا گروهی که به خاطر بوی رز ناخوانده‌اش، نمی‌توانند آن طور که باید از رایحه گرم آن لذت ببرند. با این‌حال جزو هرکدام از این دو گروه باشید، ماندگاری این عطر تنها چیزی است که روی آن توافق دارید.

این محصول شنل با قیمت روز 13 میلیون و 200 هزار تومان، به عنوان بهترین عطر جهان در سال 2012 معرفی شده و همچنان یکی از پرفروش‌ترین عطرهای گلی در بازار به شمار می‌آید. نت‌های چوبی و مشکی کوکو نویر آن را بیشتر برای مهمانی‌های زمستانی مناسب می‌کند.

عطر زنانه کوکو نویر شنل (CHANEL - Coco Noir)

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

عطر زنانه ایو سن لورن لیبر اینتنس (YVES SAINT LAURENT – Libre Intense)

استاد بزرگ عطرسازی، کارلوس بنایم، محبوب‌ترین عطر زنانه ایوسن لورن را در سال 2020 به دنیای عطرها معرفی کرد. این عطر با قیمت روز 9 میلیون و 350 هزار تومان در حجم 90 میلی‌لیتر، شخصیتی قوی، مستقل و بااعتماد به نفس را در شما به تکاپو می‌اندازد تا با آن ستاره هر جمع کوچک و بزرگی باشید.

امتیاز ماندگاری این عطر از سوی کاربران ایرانی 8.6 است که برای یک عطر معتدل مایل به خنک، اتفاق شگفت‌انگیزی محسوب می‌شود.

عطر زنانه ایو سن لورن لیبر اینتنس (YVES SAINT LAURENT - Libre Intense)

عطر زنانه میسون فرانسیس کورکجان باکارات رژ (Maison Francis Kurkdjian – Baccarat Rouge)

کمتر کسی است که سروصدای باکارت رژ را در فضاهای مختلف نشنیده باشد؛ همین شهرت زیاد باعث‌شده که این عطر از نظر بعضی از کاربران، خسته‌کننده و تکراری به نظر برسد. اما با همه این تعریف‌ها، هنوز هم طرفداران مخصوص به خود را دارد که علت اصلی خرید خود را پخش بوی بالا وماندگاری طولانی باکارات رژ می‌دانند.

این محصول از برند فرانسیس کورکجان که به قیمت روز 58 میلیون و 400 هزار تومان در حجم اصلی عرضه شده، رایحه‌ای شیرین و شرقی دارد که از ترکیب اسانس‌های بادام، زعفران، سدر و یاس تهیه شده است. عطر باکارات رژ در نمونه‌های سمپل و مینیاتوری با قیمت کمتر نیز قابل سفارش است.

عطر زنانه میسون فرانسیس کورکجان باکارات رژ (Maison Francis Kurkdjian - Baccarat Rouge)

عطر زنانه تام فورد توباکو وانیل (TOM FORD – Tobacco Vanille)

رایحه‌ای تند و تیز از نت‌های تنباکو، دانه تونکا، وانیل و روایح چوبی که اتمسفر نفس کشیدن در یک کافه دنج در مرکز شهر را به نمایش می‌گذارد. توباکو وانیل خود طبیعت است، با همه تناقض‌ها و تنهایی و سیر زیبا و گاهی سردردآورش که راهی جز گذر از آن‌ها نداریم. این عطر به صورت یونیسکس برای تمام جنسیت‌ها تهیه شده و با قیمت حدودی 24 میلیون و 200 هزار تومان در دسترس مخاطبان قرار گرفته است.

عطر زنانه تام فورد توباکو وانیل (TOM FORD - Tobacco Vanille)

عطر زنانه فردریک مال پورتریت آف لیدی (FREDERIC MALLE – Portrait of a Lady)

پورتریت اف لیدی مانند سایر عطرهای معرفی‌شده در این لیست همه‌گیر نشده، او آرام و باوقار، هواخواهان اختصاصی خود را دورش جمع کرده است. این رایحه استثنایی عطرسازی اثر دومنیک روپیون، از همراهی بی‌نظیر نت‌های گلی با رایحه‌های دودی شکل گرفته و با قیمت حدودی 27 میلیون تومان ارائه می‌شود. کاربران به ماندگاری این عطر امتیازی معادل 9.1 را داده‌اند تا خیال خریداران را از بابت بی‌نیازی آن به تمدید چندباره راحت کنند.

عطر زنانه فردریک مال پورتریت آف لیدی (FREDERIC MALLE - Portrait of a Lady)

انتهای پیام

مرتبط با : آقای عطرایران پرفیومزعطر ملکوتیمیثم عطر
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز