افشای ماجرای تجاوز وحشتناک برادر خواننده سرشناس به دختر ۱۱ ساله همسرش

 افشای ماجرای تجاوز وحشتناک برادر خواننده سرشناس به دختر 11 ساله همسرش

برادر خواننده مشهور به اتهام آزار و اذیت جنسی دختر همسرش، توسط پلیس دستگیر شد.

به گزارش 9 صبح به نقل از ایران ناز؛ برادر خواننده ی معروف به اتهام تجاوز جنسی به دختر 11 ساله ی همسرش دستگیر شد و تحت محاکمه قرار گرفت !!با وجود انکار اتهام تجاوز توسط این مرد , نتیجه بررسی های پلیس و پزشک قانونی منجر به محکومیت این شخص بخاطر تجاوز به دختر بچه همسر فعلیش گردید .

 برادر خواننده ی معروف به اتهام تجاوز جنسی به دختر 11 ساله ی همسرش دستگیر شد و تحت محاکمه قرار گرفت !!با وجود انکار اتهام تجاوز توسط این مرد , نتیجه بررسی های پلیس و پزشک قانونی منجر به محکومیت این شخص بخاطر تجاوز به دختر بچه همسر فعلیش گردید .

اگرچه برادر این خواننده مشهور دو بار به حکم صادر شده اعتراض کرد اما سرانجام به سالهای طولانی زندان محکوم شد

ماجرا ازین قرار است که “جلانی ماراج” برادر 41 ساله ” نیکی میناژ” سال 2015همسر “جلانی” که شاکی این پرونده بود به پلیس گفت: من از ازدواج قبلیم یک دختر 11 ساله دارم که پس از ازدواجم، با من و “جلانی” زندگی می‌کند. مدتی بود که متوجه تغییر رفتار او شده بودم و فکر می کردم شاید در مدرسه با دوستانش مشکل دارد تا اینکه پسر کوچکم به صورت دست و پا شکسته حرفهای نامفهومی در مورد خواهرش گفت. وقتی ماجرا را از دخترم جویا شدم از حقیقت ماجرا پرده برداشت. دخترم در حالی که از شدت گریه و اضطراب می لرزید گفت که همسرم به او دست درازی می کند.

پس از اظهارات این زن، “جلانی” تحت بازجویی قرار گرفت اما تمامی اتهامات را تکذیب کرد و مدعی شد همه اینها ساخته و پرداخته ذهن همسرش است تا بتوانند 25 میلیون دلار از او جریمه بگیرند. اما نتایج پزشکی قانونی و نمونه DNA روی لباس دختر، دست او را رو کرد و ناپدری هوسران سرانجام سال 2017در دادگاه نیویورک مقصر شناخته شد. مرد شیطان صفت در دادگاه اعتراف کرد که به دلیل مصرف مشروبات الکلی دست به چنین اقدام وحشیانه ای زده است.

 مرج از دادگاه برای دومین بار تقاضای تجدید نظر کرد .وی گفت که از مشکل اعتیاد به نوشیدن الکل رنج می برد و وکیل وی ادعا می کند که از سایر موارد بهداشتی مانند هیپوترمی ، نقرس و کم خونی رنج می برد.

 

 

    نظر شما