اختصاصی تیترکوتاه؛

قیمت جدید انواع دمنوش ساز + جدول

در این گزارش قیمت انواع دمنوش ساز را بررسی می‌کنیم.

قیمت جدید انواع دمنوش ساز + جدول

در چند سال اخیر و به واسه گسترش طب سنتی، مصرف دمنوش رواج زیادی پیدا کرده است. از همین رو وسایل و ابزار مختلفی برای تهیه و دم کردن دمنوش به کار برده می‌شود.

امروزه مزایایی استفاده از دمنوش‌ها بر هیچ فردی پوشیده نیست. به علت تبلیغات گسترده و آشنا نمودن افراد با فواید دمنوش‌ها، بیشتر مردم از این نوع دمنوش‌ها استفاده نموده و از مزایایی بی‌پایان آن بهره می‌برند. امروزه برای تهیه دمنوش‌ها از وسایل مختلفی استفاده می‌شود. لیوان دمنوش ساز، قوری دمنوش ساز و ماگ دمنوش از جمله وسایلی هستند که در تهیه این نوشیدنی‌های مفید مورد استفاده قرار می‌گیرند. با خرید لیوان دمنوش ساز به سادگی در هر زمانی که مایل بودید برای خود یک نوشیدنی مفید آماده نمایید.

فرنچ‌پرس درواقع یک مدلی از ابزار می‌باشد که از آن برای دم نمودن انواع نوشیدنی‌هایی مانند قهوه، دمنوش، چای و… مورد استفاده قرار می‌گیرد. این وسیله کاربردی در بسیاری از مکان‌ها از جمله کافی‌شاپ‌ها جزء لاینفک محسوب می‌گردد

فرنچ پرس در دم کردن چای و چای سبز و دمنوش در مقابل لیوان‌های دم نوش که یک صافی سرامیکی دارد، بدلیل اینکه عمل فیلترکردن تفاله چای و دمنوش را خوب و دقیق انجام می‌دهد، محصول برتری است.

قیمت انواع دمنوش ساز

در ادامه و در جدول زیر قیمت انواع دمنوش ساز را آورده ایم.

مدل قیمت

فرنچ پرس مدل ۳۵۰ mm

۱۹۷,۰۰۰

تومان

فرنچ پرس تیمکس مدل ۳۵۰ML

۲۱۸,۰۰۰

تومان

فرنچ پرس کد۱۲۳

۹۰,۵۰۰

تومان

لیوان دمنوش ساز شانگ ییژین مدل ۵۰۰

۱۶۳,۰۰۰

تومان

فرنچ پرس روپل مدل RPL-FP۶۰۰BM

۷۴۰,۰۰۰

تومان

لیوان دمنوش ساز مدل JS-۲

۱۸۴,۰۰۰

تومان

لازم به ذکر است، قیمت های مذکور در بالا برگرفته از آگهی های اینترنتی و سایت های فروش آنلاین بوده و وبسایت خبری تیترکوتاه هیچ گونه دخل و تصرفی در تعیین این قیمت ها نداشته است.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها