//
کدخبر: ۴۵۷۳۱۵ //

زوج ۸۰ ساله بعد از سال‌ها انتظار صاحب فرزند شدند!

به صورت طبیعی بدلیل بالا رفتن سن خانم های بالای 35 سال از فرصت داشتن فرزند محروم میشوند اما فرزندآوری عجیب این پیرزن همه را به حیرت واداشت.

زوج 80 ساله بعد از سال‌ها انتظار صاحب فرزند شدند!
به گزارش فرتاک نیوز،

اگر شما هم جزو افرادی هستید که تصور می کنید بدلیل بالا رفتن سن، فرصت تجربه داشتن فرزند را از دست داده اید، احتمالا با خواندن این مطلب نظرتان دچار تغییر خواهد شد.

خبر زایمان زن هندی در 75 سالگی، مثل یک ویروس همه جا را فرا گرفت؛ تصور می شود این زن 75 ساله پس از زایمان بعد از بارداری به روش IVF، مسن ترین مادر جهان لقب گرفته باشد.

این زن و همسر 80 ساله اش، قبلاً با پذیرفتن یک فرزند خوانده، خانواده خود را گسترش داده بودند اما می‌خواستند فرزند خود را داشته باشند، بنابراین به IVF روی آوردند. با وجود سختی شرایط، دوران بارداری سپری شد تا اینکه پزشکان مجبور شدند نوزاد را پس از 30 هفته و زودتر از زمان طبیعی، با سزارین بدنیا آورند به این دلیل که مادر مسن او که مشکل ریوی داشته و از نظر جسمی ضعیف بود.

نوزادی که سالها این زوج مسن منتظرش بودند، بالاخره متولد شد و بلافاصله پس از تولد به بخش مراقبت های ویژه منتقل شد و در دستگاه تنفس مصنوعی قرار گرفت.

بدنیا آمدن یک نوزاد دختر سالم از مادری با این سن بالا، به عقیده بسیاری میتواند انگیزه ای باشد برای زنانی که تصور میکنند در سن بالای 35 سالگی و یا بیشتر، امکان مادر شدن وجود ندارد و بارداری میتواند برایشان مشکل ساز شود.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۵۷۳۱۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان