۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۱:۱۱
کد خبرنگار: 5508
کد خبر: 85467340
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

تداوم کشتار کودکان در دویست و سیزدهمین روز جنگ در نوار غزه

تهران- ایرنا- رژیم صهیونیستی در ادامه حملات وحشیانه خود به نوار غزه، ده‌ها منزل را هدف قرار داد و شماری دیگر از کودکان و نوزدان را در دویست و سیزدهمین روز جنگ به شهادت رساند.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از خبرگزاری شهاب، حملات رژیم صهیونیستی در دویست و سیزدهمین روز از جنگ به غزه ادامه دارد.

منابع فلسطینی اعلام کردند که یک نوزاد فلسطینی که در زمان جنگ غزه به دنیا آمد و به طرز معجزه آسایی از بمباران های قبلی نجات یافته بود، یکشنبه شب بر اثر بمباران منزل پدربزرگش در منطقه السلام در شرق رفح به شهادت رسید.

این در حالی است که منابع فلسطینی از بمباران ده ها منزل از سوی اشغالگران در رفح طی ساعات گذشته خبر دادند. این منابع بیان کردند که در بمباران ۱۱ منزل در شب گذشته، کودکان هدف قرار گرفته‌اند.

منابع فلسطینی با اشاره به حملات نظامیان رژیم صهیونیستی به مناطق شمال «بیت لاهیا»، از حملات ارتش اشغالگر به شمال شرق البریج، جحر الدیک، المغراقه در مرکز نوار غزه خبر دادند.

این در حالی است که توپخانه رژیم صهیونیستی مناطق الزهراء و المغراقه و شمال اردوگاه «النصیرات» در مرکز نوار غزه و نیز شرق رفح در جنوب نوار غزه را گلوله باران کرد.

همزمان منابع خبری از درگیری با اشغالگران در المغراقه در مرکز نوار غزه خبر دادند.

منابع خبری از شهادت ۲۲ نفر که بیشتر آنان را کودکان تشکیل می دهند، در حملات ساعات گذشته خبر دادند و به اقدامات برای یافتن مفقودان اشاره کردند.

این در حالی است که مقامات رژیم صهیونیستی مدعی شدند که یکشنبه شب به اطلاع مقامات مصری رسانده اند که روند کوچاندن ساکنان شرق رفح آغاز شده است.

رادیو رژیم صهیونیستی نیز گزارش داد که حمله محدودی در شرق رفح و نه عمق آن انجام خواهد شد.

به گزارش ایرنا، در نتیجه حملات مستمر ارتش رژیم صهیونیستی علیه ساکنان نوار غزه، از هفتم اکتبر سال ۲۰۲۳ (۱۵ مهر ۱۴۰۲) تاکنون شمار زیادی از فلسطینیان شهید و زخمی شده اند. رژیم اسرائیل طی این مدت در این منطقه دستاوردی غیر از قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و قحطی و گرسنگی نداشته است.

رژیم صهیونیستی این جنگ را بدون در نظر گرفتن هر دستاوردی در آینده، باخته و حتی پس از ۲۱۳ روز نتوانسته گروه‌های مقاومت در یک منطقه کوچک را که سال‌ها در محاصره است، شکست دهد و حتی همراهی افکار عمومی جهانی را به‌ خاطر ارتکاب جنایت‌های آشکار در غزه، از دست داده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha